anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak pobrać nową etykietę do wysłania przesyłki

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Witam  mam przesyłkę do wysłania niestety w paczkomacie juz znajdowała się inna paczka przez błąd InPosta jak mogę pobrać teraz nową erykietę do nadania przesyłki?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

@annaanna2019 Allegro Lokalnie?

Napisz do Allegro tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a i poproś o zmianę etykiety. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@annaanna2019  kontaktowałaś się z InPost? Zadzwoń na infolinię i powiedz co się stało. Powinni anulować nadanie i będziesz mieć możliwość nadania ponownie. Najlepiej takie rzeczy zgłaszać  od razu pod paczkomatem. 

oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Przed chwilą rozmawiałam z konsultantem InPost stwierdził że nie potrafi anulować tej etykiety ponieważ obca paczka która się tam znajdowała została w moją pozycje nadana

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@annaanna2019  nie anuluj etykiety tylko same nadanie.

oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Co mogę w tej sytuacji zrobić ? Pierwszy raz mam taką sytuacje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annaanna2019 potwierdź proszę czy chodzi o przesyłkę do tego zamówienia f58b2ef4-0da7-4f31-ae4a-1913c7467cf1 ?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Witam 

Nie chodziło o przesyłkę walizki PRL

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annaanna2019 dziękuję za odpowiedź. Ponieważ w systemie przesyłka widnieje jako nadana, nie mam możliwości anulowania tej etykiety, ale poprosiłam o pomoc konsultantów InPost. 
Mam nadzieję, że będą w stanie rozwiązać tą sytuację, a jeśli nie to będę działać dalej i znajdziemy rozwiąznie dla tej niecodziennej sytuacji. Proszę poczekajmy na wypowiedź InPostu 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Dziękuję a jaki czas przewidywany na odpowiedź ze strony InPost ? Bo przez zaistniałą sytuację kupującemu wydłuży się czas w doręczeniu paczki 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annaanna2019 aktualnie InPost odpowiada na wiadomości na bieżąco, więc powinnaś otrzymać ją niezwłocznie po wysłaniu zgłoszenia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@annaanna2019

W celu dokładnej oceny zdarzenia proszę uprzejmie o wysłanie zgłoszenia z opisem sytuacji na pomoc@inpost.pl W wiadomości mailowej umieść proszę: numer Twojej przesyłki, szczegółowy opis sytuacji oraz swój numer telefonu kontaktowy. Jeżeli posiadasz numer paczki, która znajdowała się w skrytce, zamieść również w korespondencji mailowej. 

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności. 

oznacz moderatorów