anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak skorzystać z opcji dla sprzedawców Allegro Paczkomaty 24/7 Inpost oraz Allegro Kurier24 Inpost?

MAMY ROZWIĄZANIE!
BTBSklep
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jestem początkująca w temacie. Jak skorzystać z opcji dla sprzedawców Allegro Paczkomaty 24/7 Inpost oraz Allegro Kurier24 Inpost  by przesyłki były w cenach 8,99 zł (paczkomaty) i 13.41 zł (Kurier)? Mam zaznaczone w ofertach te opcje dostawy, ale ceny w Inpost wychodzą drożej i ciągle dokładam różnice do każdej paczki. Z góry dziękuję za pomoc.

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
Knowhere
#21 Demiurg#

@BTBSklep Załóż konto na https://manager.paczkomaty.pl/ i połącz z kontem allegro.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Knowhere A no tak. Racja, od tego trzeba zacząć. Potem cenniki 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
BTBSklep
#8 Zapaleniec#

Konto mam założone i połączone z kontem allegro. Jednak cena wychodzi inna niż ta ustawiona w cenniku w ofercie czyli 8,99 dla paczkomatów oraz 13,41 zł dla przesyłek kurierskich. Czy może maja znaczenie gabaryty paczek? Czyli jak mam połączone konto na menager paczek z allegro to ceny z automatu powinny być jak powyżej? Czy trzeba tam coś jeszcze zaznaczyć? 😉

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@BTBSklep Musisz odpowiednio ustawić cenniki. Zaznacz Allegro Paczkomaty Inpost w cenie maksymalnej 8,99 zł .

_____________
Kama
oznacz moderatorów
BTBSklep
#8 Zapaleniec#

Tak mam zaznaczone tylko później w menager paczek Inpost cena wychodzi wyższa i muszę dokładać do paczek 😉

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@BTBSklep Może coś w managerze robisz nie tak. Klikasz Allegro, następnie Import Allegro Inpost? Wtedy wyświetlają się przesyłki z Allegro.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
wirex5
#8 Zapaleniec#