Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czytam, ale nie znalazłam nigdzie odpowiedzi. Jestem bardzo początkująca jeśli chodzi o sprzedaz.
Wystawiłam produkt, kupujący je opłacił, teraz moja kolej na nadanie przesyłki. Ale... nasuwa mi się takie pytanie - co jeśli kupujący stwierdzi, że w paczce nie było to co on zamówi? Oczywiście chodzi mi o fałszywe oskarżenie w stronę sprzedającego. Jak się tego ustrzec?
Wyślę np. używany telefon, kupujący stwierdzi że w paczce była czekolada, i odeślę mi... czekoladę za którą muszę zwrócić pieniądze Jak za sprzedany telefon...
Help...!
@janulka_80 Nagrywaj telefonem (swoim) proces pakowania. Zrób zdjecia paczki przed nadaniem. Zważ.
@janulka_80 nagrywanie pakowania każdej paczki najlepiej w firmie dniówki całej na pakowni ciągiem plus przechowywanie nagrań 1 rok i 1 dzień
Jak masz takie myślenie to lepiej nie sprzedawać, udokumentuj pakowanie i już, a jak jest es prywatnym sprzedającym to za przesyłkę odpowiadasz do chwili nadania.