Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak usunąć moje konto z Allegro. Oczywiście Alegro piętrzy trudności. Mam tego dość bo już drugi raz najpierw otrzymałem z Allegro informacje o zakończeniu tranzakcji i że kupujący zapłacił, po czym kilka dni później (gdy już wysłałem paczkę) otrzymałem informację, że kupujący jednak nie zapłacił. Takie interesy mam w g.... głębokim poważaniu
Jak usunąć konto wbrew oszukańczym działaniom Allegro?
@Client:75701134 to nie wina allegro Tylko dajesz się nabrać na podrobione informacje o zapłacie ( stara sztuczka ) przed wysłaniem zawsze sprawdzaj czy kasa jest w zakładce Środki i historia operacji.
Nigdy nic nie wysyłaj jak nie zobaczysz wpłaty na swoim koncie .
Sprawdzałem. Po pierwszym doświadczeniu tego się nauczyłem. Tym razem była na pewno
Dostales informacje, ze zaplacil, czy, ze wybral sposob platnosci? Bo to dwie rozne rzeczy.
No i w jaki sposob otrzymales informacje, ze ktos nie zaplacil? - takich informacji Allegro nie wysyla.
@Client:75701134 aby rozwiązać umowę z Allegro, wyślij proszę do nas ten formularz, przed wypowiedzeniem umowy pamiętaj proszę wypłacić pieniądze z Allegro Finanse oraz uregulować opłaty wobec Allegro.
Jeżeli masz na myśli zakup z 8 maja to jedna płatność kupującego się nie udała, ale już kolejna (zrealizowana minutę później) zaksięgowała się poprawnie. Znajdziesz ją w zakładce Środki i historia operacji.
Masz ustawione wypłaty na żądanie przekazem pocztowym, które są wypłacane automatycznie pierwszego dnia miesiąca czyli w tym wypadku wypłata zostanie zlecona 1 czerwca.
Nic nie rozumiem. Dostałem e-mail, że klient nie zapłacił, ale w rozliczeniach nadal widnieje, że wpłacił. To co? Wpłacił? Nie wpłacił? Zaraz wyjdzie, że będę musiał wszystko odszczekać.
@Client:75701134 kupujący anulując pierwszą płatność anulował całe zamówienie, ale już minutę później opłacił je ponownie (to działanie utworzyło nowe zamówienie) i pieniądze trafiły na Twoje saldo, więc odpowiadając jednoznacznie na Twoje pytanie: kupujący wpłacił.
Tak, wszystko się zgadza. Klient opłacił i dostał paczkę. Transakcja zakończona.
Trzeba by było poprawić jedną rzecz. Zawiadomienie e-mail, że klient nie zapłacił (bo jak napisałaś anulował a później ponownie zapłacił), otrzymałem kilka dni później. Nie od razu wysłałem paczkę i najpierw sprawdziłem czy jest wpłata. I jakieś cztery dni później wysłałem. Dopiero po wysłaniu dostałem ten e-mail i strasznie się wkurzyłem. Taki ostrzegawczy e-mail powinien przychodzić od razu. Bardzo mnie to zmyliło.
Pozdrawiam