anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć konto na Allegro?

Client:75701134
#7 Wielbiciel#

Nie wiem jak usunąć moje konto z Allegro. Oczywiście Alegro piętrzy trudności. Mam tego dość bo już drugi raz najpierw otrzymałem z Allegro informacje o zakończeniu tranzakcji i że kupujący zapłacił, po czym kilka dni później (gdy już wysłałem paczkę) otrzymałem informację, że kupujący jednak nie zapłacił. Takie interesy mam w g.... głębokim poważaniu

 

Jak usunąć konto wbrew oszukańczym działaniom Allegro? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:75701134 to nie wina allegro Tylko dajesz się nabrać na podrobione informacje o zapłacie ( stara sztuczka ) przed wysłaniem zawsze sprawdzaj czy kasa jest w zakładce Środki i historia operacji.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

Nigdy nic nie wysyłaj jak nie zobaczysz wpłaty na swoim koncie .

oznacz moderatorów

Client:75701134
#7 Wielbiciel#

Sprawdzałem. Po pierwszym doświadczeniu tego się nauczyłem. Tym razem była na pewno 

oznacz moderatorów

accadia
#12 Orędownik#

Dostales informacje, ze zaplacil, czy, ze wybral sposob platnosci? Bo to dwie rozne rzeczy.

No i w jaki sposob otrzymales informacje, ze ktos nie zaplacil? - takich informacji Allegro nie wysyla.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:75701134 aby rozwiązać umowę z Allegro, wyślij proszę do nas ten formularz, przed wypowiedzeniem umowy pamiętaj proszę wypłacić pieniądze z Allegro Finanse oraz uregulować opłaty wobec Allegro. 
Jeżeli masz na myśli zakup z 8 maja to jedna płatność kupującego się nie udała, ale już kolejna (zrealizowana minutę później) zaksięgowała się poprawnie. Znajdziesz ją w zakładce Środki i historia operacji.
Masz ustawione wypłaty na żądanie przekazem pocztowym, które są wypłacane automatycznie pierwszego dnia miesiąca czyli w tym wypadku wypłata zostanie zlecona 1 czerwca.   

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:75701134
#7 Wielbiciel#

Nic nie rozumiem. Dostałem e-mail, że klient nie zapłacił, ale w rozliczeniach nadal widnieje, że wpłacił. To co? Wpłacił? Nie wpłacił? Zaraz wyjdzie, że będę musiał wszystko odszczekać. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:75701134 kupujący anulując pierwszą płatność anulował całe zamówienie, ale już minutę później opłacił je ponownie (to działanie utworzyło nowe zamówienie) i pieniądze trafiły na Twoje saldo, więc odpowiadając jednoznacznie na Twoje pytanie: kupujący wpłacił. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:75701134
#7 Wielbiciel#

Tak, wszystko się zgadza. Klient opłacił i dostał paczkę. Transakcja zakończona. 

 

Trzeba by było poprawić jedną rzecz. Zawiadomienie e-mail, że klient nie zapłacił (bo jak napisałaś anulował a później ponownie zapłacił), otrzymałem kilka dni później. Nie od razu wysłałem paczkę i najpierw sprawdziłem czy jest wpłata. I jakieś cztery dni później wysłałem. Dopiero po wysłaniu dostałem ten e-mail i strasznie się wkurzyłem. Taki ostrzegawczy e-mail powinien przychodzić od razu. Bardzo mnie to zmyliło. 

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów