Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący kupił bluzę ode mnie i wybrał opcję za pobraniem (płatność przy odbiorze).
Paczka nie została odebrana z paczkomatu (bez powodu), po prostu kupujący ją zignorował.
Jak teraz uzyskać zwrot prowizji od sprzedaży ? Kiedy szukałem jak to zrobić to było napisane, że trzeba wejść w zakładkę zamówienia, ale ja tam nic nie mam (pusto), mimo, że sprzedałem parę rzeczy ostatnio i mam nadal inne wystawione....
Proszę Was o pomoc.
@Demon-Hunter Sprzedajesz na Lokalnie dlatego masz pustą zakładkę tu nie ma prowizji tylko opłata transakcyjna z zasady bezzwrotna , o jej anulowanie pisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
załączając przynajmniej numer transakcji oraz przesyłki .
Dziękuję za pomoc!
@Demon-Hunter I usuń opcję "płatność przy odbiorze" bo to tylko problemy.
Dziękuję za pomoc
Jak chcesz sprzedawać na allegro i unikać podobnych problemów to zrezygnuj z wysyłek za pobraniem i odbiorów osobistych.
OK dziękuję za pomoc 🙂