Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Sprzedałam przedmiot na allegro lokalnie, kupujący wpłacił pieniądze, a ja nie wiem, gdzie ich szukać i jak je wypłacić, przelać na swoje konto w banku.
@PrawieNowaSzafa Pieniądze masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeżeli nie masz tam pieniędzy, kupujący nie zapłacił i w takiej sytuacji niczego nie wysyłaj.
Instrukcję wypłaty środków masz tutaj; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... Zwróć uwagę na zawarte w niej linki.
@PrawieNowaSzafa Skąd wiesz że zapłacił, powiedział? Pamiętaj nie masz kasy na koncie, nie wysyłasz. Muszą być tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@PrawieNowaSzafa masz aktywowane automatyczne wypłaty w każdy dzień roboczy. Widzę, że sprzedałaś przedmiot 25.04, a 26.04 nastąpiła automatyczna wypłata na Twoje konto (5523***0976). Pieniądze powinny więc być na Twoim koncie bankowym, sprawdź to proszę.
 
					
				
		
Sprzedałem przedmiot i wysłałem przelew żeby móc wypłacić pieniądze i dalej mam nieaktywne wypłaty
Aktywacja konta do wypłat trwa 3dni dla PayU i 5dni Przelewy 24, pamiętaj że:Jeśli wypłacasz pieniądze pierwszy raz, aktywuj usługę PayU za pomocą przelewu weryfikacyjnego. Aby aktywacja przebiegła pomyślnie, Twoje dane na rachunku bankowym muszą być takie same, jak te w ustawieniach Allegro. Tu masz całość: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
 
					
				
		
Czy możliwa jest jednorazowa wypłata bez weryfikacji? Niby jest napisane, że "Aby zlecić jednorazową wypłatę z Allegro Finanse, wejdź do zakładki Środki i historia operacji i kliknij [wypłać dostępne środki]. ", ale ja nie mam tam takiego przycisku "wypłać...". Czy to dlatego, że nie mam aktywowanego konta do wypłat? I czy te 20 zł za przelew weryfikacyjny jest zwracane? Czemu trzeba płacić za weryfikację? Dzięki!
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Lynx85 Każda wypłata musi być poprzedzona weryfikacją, zatem musisz aktywować konto do wypłat. W Twoim przypadku pieniądze znajdują się na saldzie w PayU. Tutaj znajdziesz instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
O jakich 20 złotych za przelew weryfikacyjny mówisz? W celu weryfikacji musisz wykonać przelew na kwotę 1,01 zł ale jest to płatność zwrotna.
 
					
				
		
witam ja mam pytanie bo czytam jak tu przelać na konto bo też mam pieniązki w allegro za zakup w allegro lokanie i nie moge ich przelać na BS BANK Współdzielczy dlaczego nie ma tu takiego banku? dobra widze ze jest 😜
 
					
				
		
ja też to zrobiłem i zwrócą mi tom złotówke ? 😜
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Misiu2018 tak, złotówka wraca na konto 🙂
 
					
				
		
A kiedy bo jeszcze mi niewruciła 😜 i nadal mam weryfikacje konta !!! od wczoraj jak to z robiłem !
i musze tyle czekać bo tu tak pisze Konfiguracja konta bankowego do wypłat może potrwać do 3 dni roboczych ? tak ?
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Misiu2018 tak, weryfikacja może potrwać do trzech dni roboczych, a złotówka wróci po weryfikacji.
 
					
				
		
Dziękuję to pośfiętach dopiero?
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Misiu2018 tak, dopiero po świętach.
 
					
				
		
ok dzieki pozdrawiam 😉
 
					
				
		
Witam mam jeszcze pytanie bo bende miał nową karte i chyba numer konta sie mi nie zmieni to czy ta weryfikacja zostanie zrealizowana czy Bendą czekać na nowa karte?
 
					
				
		
juz mineły trzy dni i co ? nic nie mam potwierdzenia ;-( nie mam czym opłacić szklanek na allegro ;-(
 
					
				
		
kiedy mi to zweryfikują?
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Misiu2018 otrzymałam informację, że nie wysłałeś przelewu (a przynajmniej operator go nie otrzymał) dlatego napisz do nas za pomocą tego formularza i załącz potwierdzenie przelewu, o którym pisałeś. Wyjaśnimy to z operatorem.