anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wypłacić srodki z sprzedaży allegro lokalnie

aganal1
#7 Wielbiciel#

Mam problem i widzę że zespół Allegro ma w nosie rozwiązanie problemu. Jakiś czas temu, będzie z 3 może 4 miesiące temu wystawiłam kilka przedmiotów na sprzedaż. Postanowiłam z miesiąc z temu wypłacić te parę stówek z konta. I wszystko ok. Weryfikacja konta przelew zrobiony i się weryfikuje. Z tym że weryfikacja trwa już w poniedziałek będzie 4 tydzień. Powysylalam potwierdzenia skany z konta i jak słyszę odpowiedź że kierują sprawę do specjalnego działu to mnie szlak trafia, bo temat się ucina i tyle... Znów po paru dniach pisze, znów kierują do specjalnego działu, znów cisza i tak od miesiąca. Rozwiązałam już umowę z nimi, bo teoretycznie muszą się rozliczyć, a praktycznie jedna wielka ściema... Zastanawiam się czy nie powinnam zgłosić sprawę dalej... 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Rozwiązanie kiedyś coś dawało, teraz (może tydzień temu) pisał ktoś tu na forum ze już rok trzymają jego kasę i nie chcą zwrócić, więc nie mamy dla  Ciebie rozwiązania.

oznacz moderatorów

Client:103640929
#2 Obserwator#

Mam podobny problem z moim kontem, nie mogą go zweryfikować od ponad miesiąca. Kilka razy pisałem już do supportu, ale mnie ignorują. To naprawdę wygląda na oszustwo.

oznacz moderatorów

aganal1
#7 Wielbiciel#

Niby to parę stów ale ... Coś czuję że takich drobnych sprzedawców się olewa. Ja poważnie zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy albo na policję albo conajmniej do rzecznika. Konto na allegro mam kupę lat ale to co oni teraz wyprawiają to już przesada.... Macie pomysł co zrobić?

oznacz moderatorów

Client:103640929
#2 Obserwator#

Myślę, że jeśli problem nie zostanie rozwiązany w przyszłym tygodniu, możemy złożyć skargę, na przykład najpierw do Urzędu Ochrony Konsumentów

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tu już takie pomysły były ale czy coś zdziałali...🤔

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @aganal1. Podaj proszę numer zgłoszenia mailowego, w którym jest rozpatrywana Twoja sprawa.  

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów