Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Musiałam anulować sprzedaż i nie mogłam już automatycznie zwrócić środków, bo zostały mi wypłacone, więc zrobiłam to ręcznie. Chciałabym odzyskać prowizję, bo była dość znaczna.
@Kota257, zwrot opłaty za sprzedaż otrzymasz tylko w kilku przypadkach opisanych w tym artykule. Możesz napisać do nas przez ten formularz.
Co jeżeli na Allegro Lokalnie, klient wybrał opcję "płatność przy odbiorze" i nie ma z nim kontaktu? Czy będę mógł odzyskać prowizję i wystawić jeszcze raz to samo?
Dziękuję za odpowiedź, ale wszystkie te opcje dotyczą Allegro lub błyskawicznego zwrotu na Allegro Lokalnie. Na tym drugim nie mam możliwości anulowania transakcji/oficjalnego zwrotu po tym, jak pieniądze zostały przelane z konta na Allegro na moje własne, inaczej nie prosiłabym o pomoc.
Z odpowiedzi od obsługi wynika coś przeciwnego. Na szczęście mój problem już jest rozwiązany.
Dziękuję za formularz, który działa (skorzystam). W poprzednich, które znalazłam nie dało się wysłać wiadomości z różnych powodów.