Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient kupił przedmiot przez allegro lokalnie i zapłacił przelewem. Po kilku dniach poszukiwań okazało się że nie mam przedmiotu na stanie.
Zwróciłem kupującemu pieniądze ale nie wiem jak wystąpić o zwrot naliczonej prowizji, czy ktoś może podpowiedzieć jak to załatwić???
AutoProserwis na lokalnie nie ma prowizji tylko bezzwrotna opłata transakcyjna . Możesz pisać przez allegro - pomoc o jej zwrot , ale transakcja nie zostala sfinalizowana z Twojej winy więc małe szanse .
@AutoProserwis Pisz do All, może zwrócą, dobrze jakbyś miał jakieś potwierdzenie że zakupu nie doszło:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@AutoProserwis O zwrot prowizji poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty. To nieprawda, że te prowizje są bezzwrotne - w wielu przypadkach bywają zwracane.