Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wysyłamy od kilku miesięcy paczki do klientów ze SMARTEM. Podpisaliśmy umowę z firmą DPD, później przeszliśmy na DHL. Po czasie okazało się, że od czerwca klienci ze smartem mieli u nas oczywiście darmowe wysyłki i płaciliśmy za nie wszystkie całościowo. Myśleliśmy, że Allegro zwraca koszty przesyłek ze smartem na zasadzie zwrotu prowizji np.
Czy ktoś mógłby nam pomóc w tej patowej sytuacji? W tej chwili zrezygnowaliśmy w ustawieniach dostaw z wysyłek ze smartem. Jak do tego wrócić, ale tak żeby to działało jak powinno? Czy istnieje jakiś cień szansy, że Allegro zwróci nam środki za przesyłki czerwiec- październik? Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam i życzę wszystkim Allegrowiczom miłego dnia 🙂
MFBspzoo przesyłki ,,smart ,, rozliczane są z przewoźnikiem przez allegro na podstawie unikalnego adresu e-mail przydzielonego do każdej transakcji , tylko prawidłowe jego wprowadzenie podczas generowania listu przewozowego daje Ci możliwość skorzystania z ,,bezpłatnej ,, przesyłki ,,smart ,,. Nieprawidłowe wprowadzenie w/w powoduje obciążenie Twojego konta przez przewoźnika .
Bardzo dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry. Czyli jak np z inpostem podpiszę umowę na najniższy pakiet do 30 wysyłek, i będę podawała ten unikalny adres mail to nie będę musiała nic płacić do inpostu?
@MFBspzoo Sprzedajesz przez Allegro i nie kontrolujesz na bieżąco opłat z tej zakładki: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro#
No to trochę jestem w konsternacji.