Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
z uwagi na fakt, zi byłam w izolacji nie miałam mozliwości wysłać sprzedanego towaru. Kupujący sie wycofał bo juz nie chce czekać. Według instrukcji powinnam wejśc na zamowienia, zakładka Akcja i zlozyć wniosek. sek w tym, że ja takiej opcji nie moge znależć. nie widze zakladki Akcja. Prosze o pomoc jak złozyc wniosek o zwrot naliczonej prowizji za sprzedaż?
@zmijka1980 To było Allegro Lokalnie? Tam nie da się wystąpić o zwrot taką metodą.
Poproś o zwrot naliczonej opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód na rezygnację kupującego.
@zmijka1980 na Allegro Lokalnie wygląda to inaczej. Opłata za obsługę transakcji jest bezzwrotna, ponieważ pobieramy ją dopiero po opłaceniu zamówienia lub wypełnienia formularza dostawy (w przypadku przesyłki za pobraniem). Możesz jednak do nas napisać w podanym przez @xyz96 formularzu, ponieważ każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.