Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 🙂
sprzedałam niedawno produkt, kupujący zapłacił 8,99 zł za przesyłkę typu "Allegro InPost".
Zarejestrowałam się na stronie InPostu, ale miałam ogromny problem z połączeniem swoich kont InPost i Allegro. Po naciśnięciu przycisku pt. "łączenie kont" nic się nie działo, błąd(?) powtarzał się kilkakrotnie. Wygenerowałam etykietę, nic mi jednak po niej, gdy konta nie zostały połączone. Nie chciałam, aby kupujący czekał na paczkę. Zadzwoniłam do niego i zaoferowałam, że przywiozę produkt (tym bardziej, że to delikatna rzecz), oraz biorąc pod uwagę fakt, iż jesteśmy obydwie z Warszawy i to oddalone o 1,5km od siebie 🙂
Tak uczyniłam, a 8,99 zł tytułem opłaty za paczkę, przelałam z powrotem na konto kupującego.
Kupujący chciał mi napisać kilka słów opinii, ale nie może tego zrobić bo formalnie transakcja ze względu na nienadaną paczkę, jest nie zakończona.
Czy Allegro może zakończyć tę transakcję dla mnie?
Towar dostarczony, pieniądze za paczkę zwrócone, Klientka bardzo zadowolona. Co w takiej sytuacji?
dzięki z góry za pomoc.
Pozdrowienia
Marta
@serebro_x Jeżeli kupujący dokonał zakupu na Allegro, poprzez Kup teraz lub wygrał licytację, może napisać komentarz. Etykieta i sposób dostawy nie mają tu nic do rzeczy. Jeżeli był to zakup na Allegro Lokalnie - oceny nie wystawi, nikt na Lokalnie nie może wystawić oceny, tam nie ma systemu komentarzy.
Faktycznie, kupujący skorzystał z Allegro Lokalnie i tak - tam sprzedaż widnieje jako "zakończona".
Rozumiem tym samym, że ten temat formalnie dla Allegro jest również zakończony.
Szkoda, że nie ma systemu komentarzy. Swoją drogą - dlaczego? 🙂
Pytanie dodatkowe: gdy chcę wystawić produkt na Allegro (tym głównym), zawsze "wchodzi" mi A. Lokalnie i dodatkowo Allegro. A jeśli nie chcę wystawiać Lokalnie?
Jeszcze raz dziękuję 🙂
M.
@serebro_x Wtedy klikasz "wystaw przedmiot", a potem "dotychczasowy formularz" pokazany na zdjęciu na dole po prawej stronie. Wystawisz wtedy przedmiot na zwykłym Allegro;
Bardzo dziękuję za odpowiedź i podpowiedź 😄
@serebro_x ponieważ sprzedający na Allegro Lokalnie nie są rozliczani z przesyłek tak jak na Allegro, nie musisz przejmować się niewykorzystaną etykietą. W Twojej sytuacji najważniejsze, że dogadałyście się z kupującą i udało się sfinalizować transakcję tak, że obie strony są zadowolone 🙂
W planach zespołu Allegro Lokalnie jest wprowadzenie systemu komentarzy i ocen, ale na razie nie mam żadnych szczegółówych informacji na ten temat. Gdy taka możliwość się pojawi na pewno Was o tym poinformujemy. Pozdrawiam serdecznie! 🌞
Dzień dobry, dziękuję bardzo za informację i głos w tej sprawie 😄
pozdrawiam równie serdecznie
Marta