Jak zwrócić klientowi pieniądze, jeśli zapłacił, a ja nie wysłałam?
adremjj
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-10-2022
13:08
Klient opłacił zamówienie, ale ja jednak nie chcę pozbywać się tych rzeczy, nie otrzymałam żadnych pieniędzy na konto, a kiedy klikałam zwróć wyskakiwało mi powiadomienie, że nie mam pieniędzy na koncie Allegro, wiec nie mogę dokonać zwrotu. Ktoś pomoże?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
ko_alka
Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-10-2022
13:14
@adremjj Poproś kupującego o numer konta i zwróć środki bezpośrednio na jego konto.
Środki za sprzedaż na Allegro Lokalnie z 18 października trafiły na Twoje konto Allegro Finanse, a 21 października zostały wypłacone, zatem powinnaś znaleźć je na swoim rachunku bankowym.
oznacz moderatorów