Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak w temacie Klient dokonał zakupu przedmiotu który jest tylko z odbiorem osobistym nie wiem czy nie pomyślał nie odbiera w tej chwili telefonu nie odpowiada na wiadomość za pomocą Allegro przedmiot nie jest tani a więc i prowizja nie jest mała do płacenia prowizji z ponad 100 zł a w tej chwili towar nie zostanie odebrany i jak powinien wyglądać wniosek o zwrot prowizji mimo że klient w tej chwili ani nie odbiera telefonu ani nie chce poświadczyć rezygnacji z zakupu towaru? No i teraz pytanie jeśli się pojawi nowy klient Czy ja muszę czekać na zakończenie tej sprawy żeby sprzedać towar bo jestem zablokowany
@KATENA poczekaj do 7 dni i złóż wniosek 🙂
Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.
Chciałem żeby ktoś się zapoznał jeszcze raz a nie odpowiadał w sposób zdawkowy klient zakupił z odbiorem osobistym, nie dostał przedmiotu bo jest odbiór osobisty, a tego nie odebrał, płatność miała być realizowana przy odbiorze Także ja żadnych środków nie dostałem i wiem że towaru nie odbierze bo ma 300 km do mnie, teraz pytanie czy muszę naprawdę czekać 7 dni i trzymać towar po to żeby nie móc go sprzedać, oferta wystawiona na Allegro lokalnie więc mogę tak czekać dobre dwa tygodnie żeby klient się zreflektował i zrezygnował z tego zamówienia czego w ogóle nie musi zrobić bo nikt na nim tego nie wymusi, Telefonu nie odbiera i na korespondencję nie odpisuje
@KATENA jaki zdawkowy, pełna odpowiedź klient ma 7 dni na zapłatę - odbiór zamówienia 🙂 potem wniosek o zwrot 🙂
Teraz piszesz że to allegro lokalnie, było od razy dać w odpowiedniej zakładce lub napisać 😞
Na lokalnie nie ma prowizji jest bezzwrotna opłata transakcyjna, pisz do allegro i udowadniaj że klient nie odebrał 😞 będzie ciężko ale może się uda 🙂
Tu masz kontakt
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
@KATENA Na Lokalnie nie musisz czekać 7 dni. Możesz wystawić towar od nowa już teraz. O anulowanie naliczonej opłaty poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jakiś dowód na rezygnację kupującego.
Witajcie to Maciek rozwiązał klient napisał że pomylił się w zakupie, a więc już wiem że nie miał zamiaru po to przyjechać, oplata zwrócona, temat najszybciej załatwiony poprzez czat Allegro, Dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi
@KATENA Co znaczy Maciek rozwiązał?
@KATENA to że ktoś ma 300 km nie znaczy że nie odbierze. Czasem ludzie podróżują:) i odbieraja przy okazji. Lub też odbiera im rodzina czy znajomi.