Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zaznaczył odbiór osobisty towaru na allegro lokalnie, ale okazało się, że kupujący zaznaczył omyłkowo odbiór osobisty i chce, żeby towar wysłać mu do Holandii. Mimo, że nie doszło do sprzedaży towaru, została naliczona prowizja od sprzedaży. Jak można można ją anulować? Czy trzeba wypełnić jakiś formularz, czy wystawić ponownie ogłoszenie tym razem bez odbioru osobistego i może w ten sposób prowizja anuluje się sama. Z góry dziękuję za pomoc
Żeby anulować prowizję musisz napisać o zwrot, dołącz dowód na brak transakcji:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
nie musisz nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego, są problemy z odzyskaniem prowizji.
Ale jak mam maile i zrobię zdjęcie produktu z daną godziną to wystarczy jako dowód
Tak, mail to dowód że nie kupi.
Dobrze, dzięki