anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient dokonał zakupu z odbiorem osobistym i nie przyjedzie po towar a prowizja została naliczona

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103624079
#8 Zapaleniec#

Kupujący zaznaczył odbiór osobisty towaru na allegro lokalnie, ale okazało się, że kupujący zaznaczył omyłkowo odbiór osobisty i chce, żeby towar wysłać mu do Holandii. Mimo, że nie doszło do sprzedaży towaru, została naliczona prowizja od sprzedaży. Jak można można ją anulować? Czy trzeba wypełnić jakiś formularz, czy wystawić ponownie ogłoszenie tym razem bez odbioru osobistego i może w ten sposób prowizja anuluje się sama. Z góry dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Żeby anulować prowizję musisz napisać o zwrot, dołącz dowód na brak transakcji:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

nie musisz nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego, są problemy z odzyskaniem prowizji.

oznacz moderatorów
Client:103624079
#8 Zapaleniec#

Ale jak mam maile i zrobię zdjęcie produktu z daną godziną to wystarczy jako dowód

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak, mail to dowód że nie kupi.

oznacz moderatorów
Client:103624079
#8 Zapaleniec#

Dobrze, dzięki 

oznacz moderatorów