anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie chce zrobić zwrotu do nadawcy

Kacperwetman
#7 Wielbiciel#

Mam taką sytuację, że klient zaznaczył że chce zwrócić towar, ale nie chce iść na pocztę i wybrać opcji zwrotu do nadawcy, tylko chce skan kod do inpostu, którego nie mogę zdobyć. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kacperwetman kodu nie zdobędziesz , możesz wygenerować etykietę / płatna / i przesłać klientowi . Podstawowe pytanie ,, jaki jest powód zwrotu ,, ??

Zwrot bez podania przyczyny czy reklamacja ??

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Kacperwetman Nic nie możesz zrobić. Klient musi w jakiś sposób odesłać zwracany towar. Może to zrobić metodą dostępną przy zwrocie na Allegro - ma tam podane metody, ale może też odesłać inną metodą. 

 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Kacperwetman 
Jeżeli Kupujący skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy (rezygnacji z zakupu) to ma obowiązek odesłać produkt do Sprzedawcy w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia. Jeżeli sprzedawca nie zaproponować Kupującemu, że sam odbierze od niego towar - to Kupujący robi to na własny koszt (ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy) i ryzyko.
Ty - jako Sprzedający - możesz cierpliwie czekać aż Kupujący zadośćuczyni swoim obowiązkom.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kacperwetman kupujący reklamował zakupiony towar. W takim przypadku powinien odesłać do Ciebie przesyłkę, a Ty po uznaniu reklamacji wynikającej z rękojmi, powinieneś pokryć koszty przesyłki. Jeśli kupujący zapłaci za odesłanie towaru, sprzedający powinien zwrócić mu wszystkie poniesione koszty. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr. 18885122, skontaktowaliśmy się z kupującym prosząc go o wysłanie do Ciebie przesyłki. Kupujący założył dyskusję, w której ani razu się nie wypowiedziałeś, a to będzie odpowiednie miejsce, żeby tą sprawę wyjaśnić. Kupujący może poprosić o naszą pomoc, a także wystąpić o zwrot środków w ramach rekompesaty z Programu Ochrony Kupujących. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów