Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sytuację, że klient zaznaczył że chce zwrócić towar, ale nie chce iść na pocztę i wybrać opcji zwrotu do nadawcy, tylko chce skan kod do inpostu, którego nie mogę zdobyć. Co mam zrobić?
Kacperwetman kodu nie zdobędziesz , możesz wygenerować etykietę / płatna / i przesłać klientowi . Podstawowe pytanie ,, jaki jest powód zwrotu ,, ??
Zwrot bez podania przyczyny czy reklamacja ??
@Kacperwetman Nic nie możesz zrobić. Klient musi w jakiś sposób odesłać zwracany towar. Może to zrobić metodą dostępną przy zwrocie na Allegro - ma tam podane metody, ale może też odesłać inną metodą.
@Kacperwetman
Jeżeli Kupujący skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy (rezygnacji z zakupu) to ma obowiązek odesłać produkt do Sprzedawcy w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia. Jeżeli sprzedawca nie zaproponować Kupującemu, że sam odbierze od niego towar - to Kupujący robi to na własny koszt (ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy) i ryzyko.
Ty - jako Sprzedający - możesz cierpliwie czekać aż Kupujący zadośćuczyni swoim obowiązkom.
@Kacperwetman kupujący reklamował zakupiony towar. W takim przypadku powinien odesłać do Ciebie przesyłkę, a Ty po uznaniu reklamacji wynikającej z rękojmi, powinieneś pokryć koszty przesyłki. Jeśli kupujący zapłaci za odesłanie towaru, sprzedający powinien zwrócić mu wszystkie poniesione koszty. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr. 18885122, skontaktowaliśmy się z kupującym prosząc go o wysłanie do Ciebie przesyłki. Kupujący założył dyskusję, w której ani razu się nie wypowiedziałeś, a to będzie odpowiednie miejsce, żeby tą sprawę wyjaśnić. Kupujący może poprosić o naszą pomoc, a także wystąpić o zwrot środków w ramach rekompesaty z Programu Ochrony Kupujących.