Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Państwa! Do tej pory nigdy nie udostępniałem opcji wysyłki towaru za pobraniem! Jednak tym razem (na wyraźną prośbę i życzenie kupującego) tak uczyniłem - czym sprowadziłem na siebie tylko kłopot! Klient nie odebrał paczki. Przesyłka miała być w całości opłacona przez Kupującego. Teraz jedzie już zwrotnie na mój adres! Gdy odbiorę, będę musiał opłacić transport w obie strony! W tym przypadku przewyższałby on wartość samego towaru. Czy mogę również nie podjąć tej paczki?? Będę co prawda stratny nie otrzymawszy zapłaty za towar ale ostateczne i tak "wyjdę na plus" gdy nie odbiorę tej trefnej paczki!
Jaki w ostateczności będzie los tej nie podjętej przesyłki??
Pozdrawiam wszystkich
Emir123
Możesz nie odebrać co nie znaczy ,że przewoźnik nie naliczy Ci opłaty za powrót ,tak czy śmak jesteś w plecy .
Tylko, że Kupujący miał opłacić transport do niego... W tym przypadku pewnie naliczą mi koszty transportu "tam i na zad" 😐. Może by tak zrzec się prawa do tej paczki i niech sobie Poczta robi co chce z jej zawartością?? 🤔
W jaki sposób nadawałeś paczkę - WzA , EN czy indywidualnie ?
Paczka nadana indywidualnie przez Pocztex (tak klient sobie zażyczył)
@EMIR123 nie kombinowałbym tylko odebrał paczke i zapłacił i wiecej nie udostepniał pobrań choćby sie klient miał zapłakac.
Takie kombinowanie może sie skonczyc tym że nie bedziesz miał paczki a poczta Ci na koniec miesiąca przyśle Fv za usługe. Przeciez mają Twój adres jako nadawcy paczki
Hmmm... może i racja! Mam jeszcze opcję wysłania przedsądowego wezwania do opłacenia przez kupującego kosztów związanych z nie wywiązania się z umowy kupna - sprzedaży. W tym przypadku pokrycia moich kosztów transportu związanych z nie podjęciem przez kupującego przesyłki! Zadziała - nie zadziała?! Jednak efekt psychologiczny pewny! 🙂
@EMIR123 może , ale musisz wiedzieć ,że rozpieszczeni klienci allegro zwykle mają to gdzieś , a polecony za potwierdzeniem odbioru też kosztuje ,czy warto - to musisz sam osądzić ,sprawa w sądzie , owszem pewnie wyrok będzie dla Ciebie korzystny , ale stracony czas i nerwy , tego Ci nikt nie zrekompensuje. Wyślij do klienta wiadomość e- mail oraz SMS i czekaj na efekty ,może ulegnie pod presją ,ale z tego co piszesz wnioskuję ,że to było zamierzone działanie klienta .
@EMIR123 ale i tak teraz to ty jesteś odbiorcą i na tobie spocznie oparta za paczkę.
@EMIR123 Odbierz paczkę > trudno Twoja strata > przeżyjesz, skoro to nie była duża kwota > a na następny raz nie udostępniaj opcji za pobraniem > nawet jak klient będzie Cię całował "w tylną część ciała" albo napisze "skoczę z mostu" > nie daj się też nabrać na "jestem poważnym człowiekiem i na pewno odbiorę" bo najczęściej kombinator > niestety nauka czasami kosztuje😣
No cóż... Wyważona opinia! Nikt jednak nie chce być oszukiwany i naciągany! Z drugiej strony... ludzie niekiedy fortuny tracą przez swoją naiwność, niefrasobliwość, zwykłą głupotę, bezmyślność, niewiedzę etc. etc. Dla mnie to: nowe doświadczenie i nauka na przyszłość!! Temat zamykam! Dziękuję wszystkim za pomocne opinie! Pozdrawiam: Emir123