Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie sprzedaży przedmiotu. Użytkownik kupił ode mnie wystawiony przeze mnie przedmiot lecz za niego nie zapłacił, w kolejnym dniu skontaktowałem się z nim i napisał do mnie e-maila że niestety nie zapłaci za kupiony przedmiot, pokazuje mu że przedmiot został sprzedany - to wyjaśniam że trzeba dokonać płatności itp. itd... No i dalej to samo mówi że nie zapłaci bo nie idzie. Zgłosić sprawę do allegro czy jak to rozwiązać? bo na pewno będę musiał dokonać jakiś opłat za sprzedany przedmiot.
Jeśli to było AL to po 5 dniach aukcja zostanie wznowiona jeśli na normalnym allegro to po 7 dniach możesz wnioskować o zwrot prowizji ,klient najwidoczniej nie chce płacić tacy się trafiają.
To było na allegro lokalnie, aukcja została zakończona lecz nieopłacona. Wystawiłem ją ponownie ponieważ kupujący za nią nie zapłacił i nie zapłaci.
Opłaty już zostały naliczone? Jeśli kupujący wybrał odbiór osobisty lub wysyłkę za pobraniem to tak.
O zwrot naliczonych opłat możesz poprosić Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód na rezygnację kupującego.
To było na allegro lokalnie, aukcja została zakończona lecz nieopłacona. Wystawiłem ją ponownie ponieważ kupujący za nią nie zapłacił i nie zapłaci. Odbiór był tylko paczkomaty inpost, ale kupujący nie zaznaczył opcji dostawy, ponieważ nie opłacił kupna przedmiotu. Czy muszę sprawę zgłosić do allegro? czy po prostu pozostać na tym że przedmiot jest kupiony a nie opłacony. Wystawiłem go ponownie, ponieważ kupiec poinformował mnie że nie opłaci przedmiotu.
@Dudek9111 Nie musisz sprawy zgłaszać do Allegro. Jeśli kupujący nie zapłacił, ta oferta odnowi Ci się automatycznie po pięciu dniach, więc skoro już wystawiłeś ją ponownie, będziesz miał dwie takie same. Zakończ jedną z nich po wznowieniu pierwszej aukcji.
Dziękuję za pomoc!