Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Wczoraj z fałszywego konta dokonano zakupu z odbiorem osobistym.
Brak jakiego kol wiek kontaktu z kupującym.
Część danych kupującego powtarza się z danymi zgłaszanych oszustw.
Proszę o anulowanie opłaty transakcyjnej.
@Gwarant5 Dziękuję za zgłoszenie. Konto zostało zablokowane, zleciłam też korektę naliczonej opłaty za sprzedaż
Dziękuję
Witam, mam podobną sytuację z fałszywym kontem.
Witam, jak anulować opłatę za obsługę transakcji, której nie było?? Fałszywy klient kliknął ,,kup teraz,, odbiór osobisty i się nie odzywał, potem prosił o podanie danych do przelewu i wysyłkę do zjednoczonego królestwa. Oszustwo !
Chciałbym anulować tą zakończoną sprzedaż i wystawić ponownie, lecz tym razem bez ,,odbiór osobisty,,
OFERTA TA: 924f0ea2-c870-4e3e-b538-874cfa6e8b69
Kupujący Client:122351311 kupił przedmioty z odbiorem osobistym.
@djpiks zablokowaliśmy już to konto, a Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach.
DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA POMOC !
a czy opłata za obsługę transakcjyną będzie cofnięta ? bo doliczyło mi do rachunku 79 zł...