anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący kupił mój produkt na Allegro Loklanie po czym wysłał mi wiadomość, że to była pomyłka.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Artuniec
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, chciałem prosić o pomoc. Kupujący zakupił u mnie rzecz na Allegro Lokalnie po czym wysłał mi od razu wiadomość, że była to pomyłka.

Prowizja została od razu naliczona i nie widzę nigdzie opcji aby anulować ten zakup po mojej stronie. Co powinienem zrobić? Czy to kupujący po swojej stronie powinien anulować zamówienie?

Dziękuję i Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

@Artuniec Powinieneś napisać o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... natomiast jak nie zostanie w ciągu 5dni opłacony to się wznowi sama.

oznacz moderatorów
Artuniec
#7 Wielbiciel#

Dziękuję!

oznacz moderatorów