
Artuniec
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-03-2024
19:19
Dzień dobry, chciałem prosić o pomoc. Kupujący zakupił u mnie rzecz na Allegro Lokalnie po czym wysłał mi od razu wiadomość, że była to pomyłka.
Prowizja została od razu naliczona i nie widzę nigdzie opcji aby anulować ten zakup po mojej stronie. Co powinienem zrobić? Czy to kupujący po swojej stronie powinien anulować zamówienie?
Dziękuję i Pozdrawiam
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-03-2024
19:54
@Artuniec Powinieneś napisać o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... natomiast jak nie zostanie w ciągu 5dni opłacony to się wznowi sama.
oznacz moderatorów

Artuniec
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-03-2024
14:24
Dziękuję!
oznacz moderatorów