Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Sprzedałam na Allegro lokalnie encyklopedie kotów. Od wczoraj kupujący ma ją do odbioru z paczkomatu InPost. Dziś do mnie napisał z prośbą o podanie kodu odbioru. Odpisałam,że dostał maila i w aplikacji może też sprawdzić. A on dalej to samo pisze. Dodam ,że wysyłka nie była z opcją smart
Chyba mnie źle zrozumiałeś,kupujący prosi mnie o kod odbioru paczki ,a nie o numer paczki. Ja kodu odbioru nie mam bo niby skąd miałabym go mieć. To kupujący go dostał. Ja tylko widzę,że paczka jest w paczkomacie
To mu napisz gdzie ma szukać.
Dostał screen . Zobaczymy co dalej
@jetinka23 Normalka > niektórzy (Lew) piszą byle co, nie przeczytawszy dokładnie wątku > to tylko po to aby mieć więcej postów > a może załapią przypadkiem punkt lub rozwiązanie
@jetinka23 kupujący mógł mieć kiedyś zainstalowana aplikacje inpost lub podał błędne dane jak nie dostał kodu odbioru SMS.
@jetinka23 jeśli kupujący nie otrzymał kodu odbioru, a przesyłka oczekuje już w automacie, przekaż mu, by skontaktował się bezpośrednio z obsługą InPost.
Dziękuję już odebrał