Kupujący nie finalizuje transakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mam pytanie ,ponieważ osoba kupiła ode mnie przedmiot w zasadzie to bardzo dużo, napisane jest , iż płatność została rozpoczęta a kupujący nic nie zapłacił. Osoba grozi mi , że jeżeli nie dostanie przedmiotu to sprawa zostanie zgłoszona do allegro. Nie wiem co w takiej sytuacji zrobić. Choć myślę , że osoba próbuję wyłudzić ode mnie przedmiot. Kupujący kupił bardzo dużo i naliczona została bardzo duża prowizja. Mam nadzieje że ktoś pomoże😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewnie to próba oszustwa, podaj nick to adminki go sprawdzą 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Client:106860451 to jest ta osoba
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zasada prosta jak kij środki musisz mieć tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ są?wysyłasz, nie ma to sprawdź czy przypadkiem nie masz na kocie bo jak masz wypłaty automatyczne to mogły pójść, nie ma! nie wysyłasz. Odpisz mu że niech sprawdzi w zakładce "moje zakupy" może chciał opłacić ale płatność jest np; nieudana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje, tak jak myślałem żadnych środków nie mam. Napisze kupującemu aby sprawdził zakładkę moje zakupy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@quave4 Nic nie rób. Dopóki status płatności się nie zmieni na "opłacone" to znaczy, że jej nie było. Niech sobie zgłasza gdzie chce > nie otworzy dyskusji, bo nie zapłacił. Mozesz go spokojnie "posłać na drzewo"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, mam jeszcze jedno pytanie ponieważ osoba nabiła mi bardzo duża prowizję. Wysłałem prośbę o zwrot prowizji, i mam pytanie w jakim czasie dostane zwrot