Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A dlaczego?
No właśnie dostaje informacje od kupujących, że w trakcie płatności bankowej mają problem. Cyt. Witam kilkakrotnie próbowałam kupić to urządzenie i nie mogę przejść do płatności przelewem zamiast przekierować mnie do banku zaraz mam info że zakup nie został opłacony.Proszę o pomoc
Kurde, ciężkie do sprawdzenia. Nie ma nawet jak zrobić testu. Pisałeś w tej sprawie do Allegro. Można by im podrzucić screeny Twoich klientów.
Mam to samo dokładnie...próbowałam na 3 przeglądarkach i na wszystkich to samo...
a dostalam polecenie ze mam nie aktualna przeglądarke....a na 3 to samo ???
@sunmanCore proszę podeślij numer oferty, której to dotyczy. Oraz zrzuty ekranu jeśli je posiadasz.
@la_nika A problemy wczorajsze z płatnościami na AL minęły?
@LEW433 tak- problem z płatnością na Allegro Lokalnie został naprawiony. @sunmanCore doprecyzuj, na jakim etapie pojawia problem się płatnością? Dodaj zrzuty ekranu.
Osoby, które chcą zakupić produkt piszą, że przy opłacaniu nie mogą zrobić przelewu.
Wczoraj były problemy ale czytasz że niby rozwiązane a tu ciągle piszą o problemach, więc już nie wiem czy rozwiązane czy nie.
Oferta: 2676cd85-513f-4a70-8290-bf85a8e72430
Po prostu nie przekierowuje na stronę banku, do płatności tylko od razu wyrzuca, że nie opłacono.
Dodatkowo zżarło mi jednego smarta i nie oddało xD
@sunmanCore żeby to zweryfikować proszę, aby kupujący się z nami skontaktowali i wysłali zrzuty ekranu z miejsca, gdzie pojawia się błąd. Proszę o kontakt kupujących przez formularz.
Zrzut ekranu z jednej z transakcji od kupującego
Mam teraz pisać do ludzi aby się kontaktowali przez formularz?
Widziałem, że więcej osób pisze teraz o tym problemie.
O co chodzi ? Jeżeli problem występuje w większej grupie to nie chodzi o to aby kontaktowali się ci którzy próbują dokonać płatności a ci co mają zapewnić te płatności.
Już 2razy taki formularz wypelniałam...twierdza ze mam nie aktualna przeglądarke....próbowałam na 2 innych i to samo...
@N_Nitka28 Ten apel należy raczej skierować do właściwych "expertów" allegrowych. Jak znam życie to kupujący już dawno zapomnieli o problemie a to co mieli kupić na pewno kupili gdzie indziej.
No chyba że Allegro chce zatrudnić użytkowników w charakterze płatnych testerów, wtedy taka prośba ma sens.
dokładnie mam to samo...identycznie
Czy udało się zweryfikować problem ?