Kupujący nie mogą zapłacić za produkt

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A dlaczego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie dostaje informacje od kupujących, że w trakcie płatności bankowej mają problem. Cyt. Witam kilkakrotnie próbowałam kupić to urządzenie i nie mogę przejść do płatności przelewem zamiast przekierować mnie do banku zaraz mam info że zakup nie został opłacony.Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kurde, ciężkie do sprawdzenia. Nie ma nawet jak zrobić testu. Pisałeś w tej sprawie do Allegro. Można by im podrzucić screeny Twoich klientów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo dokładnie...próbowałam na 3 przeglądarkach i na wszystkich to samo...
a dostalam polecenie ze mam nie aktualna przeglądarke....a na 3 to samo ???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sunmanCore proszę podeślij numer oferty, której to dotyczy. Oraz zrzuty ekranu jeśli je posiadasz.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika A problemy wczorajsze z płatnościami na AL minęły?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 tak- problem z płatnością na Allegro Lokalnie został naprawiony. @sunmanCore doprecyzuj, na jakim etapie pojawia problem się płatnością? Dodaj zrzuty ekranu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Osoby, które chcą zakupić produkt piszą, że przy opłacaniu nie mogą zrobić przelewu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj były problemy ale czytasz że niby rozwiązane a tu ciągle piszą o problemach, więc już nie wiem czy rozwiązane czy nie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oferta: 2676cd85-513f-4a70-8290-bf85a8e72430

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po prostu nie przekierowuje na stronę banku, do płatności tylko od razu wyrzuca, że nie opłacono.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodatkowo zżarło mi jednego smarta i nie oddało xD

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sunmanCore żeby to zweryfikować proszę, aby kupujący się z nami skontaktowali i wysłali zrzuty ekranu z miejsca, gdzie pojawia się błąd. Proszę o kontakt kupujących przez formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrzut ekranu z jednej z transakcji od kupującego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam teraz pisać do ludzi aby się kontaktowali przez formularz?
Widziałem, że więcej osób pisze teraz o tym problemie.
O co chodzi ? Jeżeli problem występuje w większej grupie to nie chodzi o to aby kontaktowali się ci którzy próbują dokonać płatności a ci co mają zapewnić te płatności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już 2razy taki formularz wypelniałam...twierdza ze mam nie aktualna przeglądarke....próbowałam na 2 innych i to samo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 Ten apel należy raczej skierować do właściwych "expertów" allegrowych. Jak znam życie to kupujący już dawno zapomnieli o problemie a to co mieli kupić na pewno kupili gdzie indziej.
No chyba że Allegro chce zatrudnić użytkowników w charakterze płatnych testerów, wtedy taka prośba ma sens.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dokładnie mam to samo...identycznie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy udało się zweryfikować problem ?
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »