anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał paczki i prosi o ponowną wysyłkę

MAMY ROZWIĄZANIE!
netasik
#7 Wielbiciel#

Witajcie!

Sprzedałam przedmiot przez Allegro Lokalnie, został wysłany do kupującego przez Allegro Paczkomaty Inpost (smart). Niestety kupujący nie odebrał paczki i otrzymałam zwrot. Kupujący prosi o ponowne wysłanie paczki i oferuje, że zapłaci za transport.

Mam pytanie jak w Allegro Lokalnie zrobić to technicznie?

Aktualnie wygląda to tak:

W szczegółach zamówienia: Wróciła do nadawcy

Poniżej:

Allegro Paczkomaty InPost

Możesz teraz wysłać przedmiot.

Pobierz etykietę (ALE pobiera się stara etykieta, wygenerowana na pierwszy transport, nie ma opcji generowania nowej etykiety z nowym nr listu przewozowego).

Jak w takiej sytuacji pobrać opłatę za transport i wygenerować nową etykietę w Allegro Lokalnie?

Czy mam zwrócić kupującemu pieniądze i wystawić przedmiot jeszcze raz (wtedy będzie znów smart czyli transport bezkosztowo)?

Będę wdzięczna za pomoc, pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@netasik  jeśli kupujący opłaci przesyłkę, to normalnie wchodzisz na Inpost i generujesz etykietę płatną

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@netasik oddaj kasę i niech kupi ponownie, bo jak wyślesz po za allegro to przesyłki zaczynają się od 16 zł A 19 D czy ponad 20 zł C 😞

Zwróć przez allegro dostaniesz z automatu zwrot opłaty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów