Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie!
Sprzedałam przedmiot przez Allegro Lokalnie, został wysłany do kupującego przez Allegro Paczkomaty Inpost (smart). Niestety kupujący nie odebrał paczki i otrzymałam zwrot. Kupujący prosi o ponowne wysłanie paczki i oferuje, że zapłaci za transport.
Mam pytanie jak w Allegro Lokalnie zrobić to technicznie?
Aktualnie wygląda to tak:
W szczegółach zamówienia: Wróciła do nadawcy
Poniżej:
Możesz teraz wysłać przedmiot.
Pobierz etykietę (ALE pobiera się stara etykieta, wygenerowana na pierwszy transport, nie ma opcji generowania nowej etykiety z nowym nr listu przewozowego).
Jak w takiej sytuacji pobrać opłatę za transport i wygenerować nową etykietę w Allegro Lokalnie?
Czy mam zwrócić kupującemu pieniądze i wystawić przedmiot jeszcze raz (wtedy będzie znów smart czyli transport bezkosztowo)?
Będę wdzięczna za pomoc, pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
Pozdrawiam
@netasik jeśli kupujący opłaci przesyłkę, to normalnie wchodzisz na Inpost i generujesz etykietę płatną
@netasik oddaj kasę i niech kupi ponownie, bo jak wyślesz po za allegro to przesyłki zaczynają się od 16 zł A 19 D czy ponad 20 zł C 😞
Zwróć przez allegro dostaniesz z automatu zwrot opłaty 🙂