anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał paczki

carolingaw
#9 Pomysłodawca#

Witam, pierwszy raz mi się zdarzyło że kupujący nie odebrał paczki, twierdzi że nie zdążył, paczka już prawie do mnie wróciła, bo jest w doręczeniu. Wiem że nie muszę odbierać tej paczki, ale kto ponosi koszt zwrotu paczki? Nie zamierzam przyjmować zwrotu, więc teraz nie wiem co odpisać kupującemu, czy ma to załatwić sobie sam odbiór czy mam poprosić o nowy kod nadania, odebrać i na nowo nadać? Jeśli paczka nie będzie przeze mnie odebrana to wróci do magazynu Inpost i kupujący sam ma sobie załatwić odzyskanie paczki?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Koszt powrotu zawsze jest po stronie kupującego, najlepiej jakby Ci zapłacił za to i ponowną wysyłkę.

oznacz moderatorów

carolingaw
#9 Pomysłodawca#

Jeszcze nad tym pomyślę, na razie muszę jechać do pracy, ale jeśli koszt jest po stronie kupującego to chyba lepiej żeby paczka trafia na magazynu niedoręczonych paczek i wtedy kupujący to załatwił sobie z inpostem, wtedy ja bym nie musiała tego opóźniać bo przez pracę i tak dziś tego nie odbiorę, a mój termin odbioru jest do 2 grudnia.

oznacz moderatorów