Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił 2 przedmioty z Odbiorem osobistym.
Jedyny kontakt z nim to mail z innego niż podany na Allegro konta, łamaną polszczyzną z prośbą o wysyłkę za granice. Numer telefony kupującego nie istnieje. (Oczywisty scam)
Allegro naliczyło od razu prowizje - 360zł lącznie za oba produkty.
W jaki sposób mogę anulować zakup i odzyskać naliczoną prowizje?
@Steo https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Po co udostepniasz odbior osobisty?
Dzięki za link.
”Po co udostepniasz odbior osobisty?”
Nie sądziłem, że wiąże się to z takim ryzykiem.
Jeśli ta opcja jest w taki sposób nadużywana, powinna zostać usunięta.
Zakupu nie anulujesz jako sprzedajacy, o zwrot prowizji piszesz tu, należy mieć dowód na to że nie doszło do transakcji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego, jak nie musisz.