anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przedmiotów - zwrot prowizji Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
Steo
#7 Wielbiciel#

Kupujący kupił 2 przedmioty z Odbiorem osobistym.

Jedyny kontakt z nim to mail z innego niż podany na Allegro konta, łamaną polszczyzną z prośbą o wysyłkę za granice. Numer telefony kupującego nie istnieje. (Oczywisty scam)

Allegro naliczyło od razu prowizje - 360zł lącznie za oba produkty. 

W jaki sposób mogę anulować zakup i odzyskać naliczoną prowizje?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Steo
#7 Wielbiciel#

Dzięki za link.

Po co udostepniasz odbior osobisty?”

Nie sądziłem, że wiąże się to z takim ryzykiem.
Jeśli ta opcja jest w taki sposób nadużywana, powinna zostać usunięta.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zakupu nie anulujesz jako sprzedajacy, o zwrot prowizji piszesz tu, należy mieć dowód na to że nie doszło do transakcji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego, jak nie musisz.

oznacz moderatorów