Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał przesyłki która do mnie wróciła.
W Allegro Lokalnie gdzie prowadzę sprzedaż jest info, że przesyłka do mnie wróciła, bo widzę monit: „gotowa do odbioru”. Jednak nie wiem jak ją wyjąć z paczkomatu, bo ani InPost, ani Allegro nie przysłały mi żadnego kodu do odbioru paczki ze skrytki. Szukam na swojej poczcie elektronicznej, w telefonie i żadnej informacji tam nie znajduję. O tym, że zwrot jest i paczka wróciła i czeka w paczkomacie informuje mnie tylko monit w zakładce: „ostatnio sprzedane” na stronie gdzie prowadzę sprzedaż. Proszę o pomoc, może ktoś ma jakiś pomysł. Do odbioru paczki pozostało mi już tylko doba. Pozdrawiam, Tomasz
Na infolinię dzwoniłeś?
Cześć, @Targecik. Najlepszym rozwiązaniem będzie bezpośredni kontakt z InPost i ustalenie możliwości podesłania kodu do odbioru paczki. Być może kod do odbioru trafił do Twojej aplikacji InPost - o ile taką posiadasz? Upewnij się również, czy podczas nadania przesyłki podałeś swój numer kontaktowy.
🤗