anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zapłacił.

ciepol2
#7 Wielbiciel#

Witam.

Chodzi o kupującego - Client:115963259

numer płatności -  48e34536-7a39-4b36-a081-5098823224ee

Chodzi o przedmiot elektroniczny, oczywiście nic nie przekazywałem, podejrzewam, że ta osoba liczyła, że wyślę jej cyfrowy przedmiot o omacku, teraz nie wiem, czy mogę wystawić ponownie przedmiot, czy muszę czekać aż sytuacja się rozwinie? Wspomnę że zablokowała na zewnętrznej platformie możliwość przekazania przedmiotu, oraz zmieniona została nazwa użytkownika, dlatego jestem niemal pewien że to była próba wyłudzenia.

Proszę o pomoc, czy ktoś miał podobną sytuację, oraz czy mogę wystawić przedmiot ponownie w tym momencie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ciepol2 kupujący ma 5 dni na dokończenie płatności, a jeśli tego nie zrobi w tym czasie, oferta wznowi się automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ciepol2 Masz pewność że nie opłaci to wystaw, tam wyłącz automatyczne wznawianie a jakby opłacił w ostatnim dniu to zawsze możesz zwrócić środki.

oznacz moderatorów