Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak w temacie, po zakończeniu aukcji dostałem wiadomość, że może kupić przedmiot maksymalnie za 220 zł, a wylicytowany byl za 301 zł. Co mogę z tym zrobić ?
@islo001 Cześć. 🙂 Możesz poczekać 5 dni na opłacenie zamówienia (na kwotę z oferty, którą złożył kupujący). Jeśli kupujący nie sfinalizuje transakcji, będziesz mógł wystawić ofertę ponownie.
@islo001 napisz klientowi , że za 5 dni jeśli nie opłaci zgodnie z ceną będzie nowa licytacja ..... może uda mu się korzystniej kupić
Dzięki za pomoc 🙂 Tak zrobię
@islo001 Co z tym zrobić? Niewiele, albo się zgodzisz i przyjmiesz wpłatę 220 albo odmów i jeśli klient nie zapłaci to licytacja za 5 dni wznowi się od nowa.
Oczywiście jeśli wpłaty nie będzie to prowizji nie zapłącisz ale ewentualne koszty promocji - twoja strata
Dzięki za pomoc 🙂
@islo001 i dlatego powinien działać kodeks cywilny a nie regulamin bo teraz zrobi się patologia pt będę ci wynicowywał tak długo aż mi sprzedasz taniej za każdym razem założę konto z danymi na pałę