anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący po wylicytowaniu napisał wiadomość że może kupić przedmiot za mniejszą kwotę niż wylicytowa

MAMY ROZWIĄZANIE!
islo001
#1 Nowicjusz#

Witam, jak w temacie, po zakończeniu aukcji dostałem wiadomość, że może kupić przedmiot maksymalnie za 220 zł, a wylicytowany byl za 301 zł. Co mogę z tym zrobić ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@islo001 Cześć. 🙂 Możesz poczekać 5 dni na opłacenie zamówienia (na kwotę z oferty, którą złożył kupujący). Jeśli kupujący nie sfinalizuje transakcji, będziesz mógł wystawić ofertę ponownie. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@islo001 napisz klientowi , że za 5 dni jeśli nie opłaci zgodnie z ceną będzie nowa licytacja ..... może uda mu się korzystniej kupić 

oznacz moderatorów
islo001
#1 Nowicjusz#

Dzięki za pomoc 🙂 Tak zrobię

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@islo001  Co z tym zrobić?  Niewiele, albo się zgodzisz i przyjmiesz wpłatę 220  albo odmów i jeśli klient nie zapłaci to licytacja za 5 dni wznowi się od nowa.

Oczywiście jeśli wpłaty nie będzie to prowizji nie zapłącisz ale ewentualne koszty promocji - twoja strata

oznacz moderatorów
islo001
#1 Nowicjusz#

Dzięki za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@islo001 i dlatego powinien działać kodeks cywilny a nie regulamin bo teraz zrobi się patologia pt będę ci wynicowywał tak długo aż mi sprzedasz taniej za każdym razem założę konto z danymi na pałę

oznacz moderatorów