Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
wystawiłem podręcznik a Allegro Lokalnie i kilka chwil później był już kupiony. Po otrzymaniu maila o zakupie wydrukowałem etykietę do wysyłki, po czym dostaje prośbę od kupującego o anulowanie zamówienia, bo mu się książki pomyliły. Nie mam problemu żeby spełnić jego prośbę, ale nie widzę takiej opcji. Mam mu zwrócić kasę zwykłym przelewem i wystawić przedmiot ponownie?
@k_onrad Tak, musisz mu zwrócić zwykłym przelewem an konto podane przez kupującego i pisać o zwrot prowizji, jak Ci naliczą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Mam mu zwrócić kasę zwykłym przelewem i wystawić przedmiot ponownie?
Dokładnie tak. Jeśli chcesz odzyskać prowizję, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... poproś o jej anulowanie, dołączając pisemną rezygnację kupującego z towaru.