anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący poprosił o zmianę ceny i poprosił o opcję kup teraz podałem mu nr konta i nie odpowiada

Idź do rozwiązania
Client:94086903
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem. Tak jak w tytule podałem dane do przelewu i kupujący nie odpowiada na wiadomości. Nie dostałem żadnego potwierdzenia a płatność od wczoraj jest w statusie rozpoczęta. Mam czekać czy mogę anulować jakoś te zamówienie ? Pierwszy raz sprzedaję i nie wiem jak to działa. Z góry dzięki za jakie kolwiek odpowiedzi.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:94086903 jeśli podałeś numer konta do przelewu to szukaj środków właśnie tam . Jeśli nie dojdzie do płatności przez AF transakcja zostanie automatycznie anulowana po 5 dniach , a oferta się wznowi .

oznacz moderatorów