Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Sprzedałem konto grze o wartości 1500 zł. Na aukcji był zapis że konto cały czas się rozwija. Kupujący kupił je wszystko ok po dniu otwiera spór twierdząc że ma problem z logowaniem. Chociaż go fizycznie nie ma chciał wyłudzić zwrot. Konto cały czas użytkował zmienił pod siebie po 1.5 tygodniu otwartego sporu stwierdził że konto jest niezgodne z zamówieniem . Co prawda są były stare różnica kilku dni rozwijania między tym co dostał a co było na allegro ale w wiadomości prywatnej dostał filmik z aktualnego stanu tuż przed zakupem. Jak do tego się odnieść? Konto było po części uszkodzone zmienione przez kupującego . Oraz podczas trwającego sporu o zwrot gotówki sam je wystawił na sprzedaż na co mam ss z aukcji . Co mogę. Tym zrobić?
@Client:94824360 Przede wszystkim musisz terminowo nie później niż w ciągu 24 godzin odpowiadać na zarzuty kupującego.
W przypadku przedmiotów materialnych miałbyś prawo do sprawdzenia przedmiotu i odniesienia sie do zarzutów, tutaj formalnie nie wiesz co jest na koncie, jakie zmiany wprowadził kupujący.
Jeżeli kupujący potrafi udokumentować niezgodność z ofertą sprzedaży to masz problem. Albo staraj się wykazać że dostał więcej niż zamówił, albo w ostateczności zaproponuj jakąś rekompensatę.
Najgorszym rozwiązaniem byłoby nierozwiązanie sporu i zwrot zapłaty z POK. Kupujący miałby konto i zwrot pieniędzy a od ciebie Allegro zażądało by zwrotu kosztów
Na sprzedaż konta przez kupującego nie masz wpływu, nie wiesz czy to te samo konto, a poza tym on ma prawo sprzedawać co chce.
Złożyć złożył co dalej w takiej sytuacji jeżeli stracę i konto i pieniądze?
Mam potwierdzenie że to te samo konto . Statystyki te same szczególnie że sam wysłał ss z tego konta na spór.
@Client:94824360 Jest jeszcze jedna opcja, właściwie to opcja podstawowa w takich sytuacjach: zażądaj zwrotu konta. Masz do tego prawo tylko nie wiemy co pozmieniał w koncie kupujący i czy takie rozwiązanie cię satysfakcjonuje. Po zwrocie konta oceniasz czy jego reklamacja była słuszna i jesli uznajesz jego rację zwracasz pieniądze. Ocenić musisz, możesz trochę na tym stracić ale.... Musisz sam wyważyć racje.
Sprawdzałem jest niezgodne z tym co dostał . On mówi że dostał konto mocniej rozwinięte niż było na allegro . Dlatego zwrot czyli neizgodnosc
@Client:94824360 No to zabrałeś mu trochę gry, ale czy nie można było wykasować zapisów?
Gorzej jeśli zabrał i sprzedał jakieś zdobycze, itemy.
Żądaj zwrotu, znajdziesz drugiego kupca, a doświadczenie jest zawsze najcenniejsze.
Na temat konta dostał filmik tuż przed zakupem z aktualnym stanem konta. Które zaakceptował był zadowolony z zakupu. Ale na allegro było to samo konto tylko słabiej rozwinięte. Spór otworzył na temat problem z logowaniem tylko nie miał go a teraz piszę że konto niezgodne z zakupem . Kolejna sprawa konto zmienił pod siebie. Przebudował dorobił jednostek zużył materiałów itd. na co nie miał zgody . Kolejna sprawa mam podejrzenie że korzystał z programów które rozwijają same konto .
Zażądaj zwrotu konta w celu rozpatrzenia reklamacji, a ja nie zwróci to masz podstawy do odrzucenia reklamacji.
Zarządzałem. W chwili sprawdzenia konto ulepszył pod siebie. Z czego spór już trwał . Tak mi się wydaje że jeżeli zgłosił spór żeby zwrócić konto powinien je zostawić i tylko je chronić a nie budować przemieszczać się co chwilę itd . Oraz rozbudowywać pod siebie. Kolejna sprawa co z kwestią że podczas gdy ode mnie chciał zwrot pieniędzy a wystawił je u siebie na koncie na sprzedaż ? Mam na to dowody ?
To przedstaw w dyskusji te dowody.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Allegro ma na to wyrąbane. Powiedział że jak złoży sprawę na policję to zwróci mu kasę z ochrony kupującego . A w jaki sposób dalej mogę to pociągnąć bo gdy allegro obciąży mnie -1500 to zostaje bez kasy i konta a konto sprzedane dalej
Może ma ale najważniejsze jest uznanie albo odrzucenie reklamacji i to musisz zrobić a jak złoży doniesienie i nie wygra to co zrobi wówczas Allegro?
Z tego co zrozumiałem po dostarczeniu złożenia zawiadomienia automatycznie allegro zwraca mu kasę. A dalszy tok to policja która w sumie nie zajmuje się zbytnio takimi sprawami. ( Byłem nikt z zewnątrz w tym sporze nie potrafi ocenić sytuacji bo to gra ) .
Odrzuciłem zwrot i kilkukrotnie informowałem kupującego . Podawał pseudo powody że nie zgadza się z decyzją czyli odpowiedź bo nie. Dałem 7 argumentów przez które odrzuciłem zwrot.
A jak złożyć o wyłudzenie???Ale i tak musisz w dyskusji odpisać że np: odrzucasz reklamacje i podać powód, rozsądnego pomysłu nie widzę żebym Ci posunął.☹️
@LEW433 @Client:94824360 Bo tu nie ma rozsądnego rozwiązania. Szkoda że odrzucił możliwość zwrotu gry, prawdopodobnie sprytny kupujący to wykorzysta.
moja sugestia: zmień decyzję, zgódż się na zwrot konta, jeśli tego nie zrobisz jesteś przegrany.
Bo z punktu widzenia Allegro brak zgody na przyjęcie zwrotu jest równoznaczne z odrzuceniem reklamacji bez jej rozpatrzenia. A to powoduje zwrot z POK.
Natomiast po przyjęciu zwrotu można się jeszcze targować o zwrot obnizonej kwoty z powodu nieuprawnionych zmian w przedmiocie. Nie wiem czy skutecznie ale próbować można.
Tak czytam to wszystko i nie widzę rozsądnego rozwiązania. Bo to wszystko jest bez sensu.
Gra się dla przyjemności gry, dla szukania rozwiązań, zwiedzania wirtualnego świata...itp..
Może się nie znam ale chyba każdą grę można zatrzymać i rozpocząć ponownie od zera. Można też wykasować ostatnie zapisy i kontynuować ponownie od jakiegoś zapisanego stanu.
Po co więc ludzie kupują takie rozgrzebane, niedokończone gry? Może lepiej klient kupiłby grę zakończoną z wszystkimi osiągnięciami, nie musiałby się męczyć i wiecej grać. Tylko że to sensu nie ma.
Jeśli chcesz dalej grać to zabierz grę tak jak jest, oddaj klientowi pieniądze i zapomnij o sprawie.
Bo w przyszłości będzie to samo: każdy kupujący będzie konfigurował grę pod siebie a kiedy się znudzi zgłosi reklamację. I tak do skutku.
A system dyskusji Allegro zdecydowanie wspiera kupujących. Cena "kup teraz" to jest kwota jaką sprzedający zobowiązuje się dopłacić sprytnemu kupującemu.
Życzę dobrego zakończenia ale jakoś czarno to widzę.
Spór, kupujący składa reklamację więc musisz ją rozpatrzyć odnieś się do jego uwag, masz dowody ze nie ma racji odrzuć reklamację, nie masz to spróbuj jakoś to rozwiązać>obniżenie ceny itd.