Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Allegrowicze .
Kupujący rozpoczął dyskusję po kilku dniach od odebrania pada do PS4 stwierdził że nie działa . Na czacie dyskusji zadałem kilka pytań i udzieliłem kilku rad co zrobić żeby sprawdzić czy pad jest na pewno uszkodzony . Kupujący nie udzielił żadnej odpowiedzi , a mój ostatni post wyglądał następująco :
""Moja reakcja na zaistniały problem była błyskawiczna trwało to 2 minuty zanim się tutaj pojawiłem . Kupujący nie udzielił mi odpowiedzi w ciągu 20 godzin . Proszę o zwrot przedmiotu w takim samym stanie bym mógł rozpatrzyć reklamację i ewentualnie zwrócić poniesione przez kupującego koszta .Proszę o pilny kontakt w celu podania paczkomatu na który należy wysłać PADA . ""
18 sierpnia 2022 16:16
Po tym wpisie kupujący nie udzielając żadnej odpowiedzi zamknął dyskusję . Nie mam doświadczenia z reklamacjami bo taki przypadek zdarzył mi się pierwszy raz . Ktoś może mi napisać czy to już koniec tej sprawy ?? Zamknięcie dyskusji oznacza rezygnację z reklamacji ??
Dzięki serdeczne pozdrawiam @Slow4You
@Slow4You Może tak wyglądać, napisałeś że żądasz zwrotu przedmiotu w celu rozpatrzenia reklamacji, możesz dopisać jak się da że odrzucasz reklamację z powodu braku odesłania przedmiotu, reklamację musisz rozpatrzyć w ciągu 14dni.
Problemem jest to że po zakończeniu dyskusji nie mogę nic już dopisać . Dlatego pytam jak to wygląda . Jeśli Pad zostałby wysłany i okaże się że to mój i naprawdę uległ awarii . To jestem wstanie zwrócić środki w ciągu minuty za pośrednictwem allegro .
Jak zamknął to wygląda na rezygnację, ale nigdy nie wiadomo, moim zdaniem nic nie powinno się wydarzyć jak napisałeś o odesłaniu towaru więc czekaj a jakby się odezwał to napiszesz że nie otrzymałeś towaru w celu rozpatrzenie reklamacji. Chociaż na Allegro bywa różnie.🤔
Nie mogę mu oddać środków bez zwrotu . Napisałem mu w wiadomości prywatnej że jeśli pad nie działa to proszę o kontakt . Nie lubię dziwnych spraw . Gość nie raczy odpisać ani jednego zdania .