Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprzedałem telefon, kupujący zauważył martwy piksel, domaga się zwrotu.
Przyznam się ze faktycznie nie zauważyłem tego i nie napisałem w ogłoszeniu
Tak mi napisał cyt: Jakiego stanu? Dałem tyle tylko dlatego że jest porysowany o wypalonym pixelu nie było mowy a to jest wada ukryta,zgodnie z regulaminem Allegro mam prawo do zwrotu lub skorzystania z programu ochrony kupujących,nie dam tyle za telefon z wadliwym wyświetlaczem...Chcę go zwrócić,naprawa lcd jest nieopłacalna...Nawet jeśli miałby zostać u mnie to nie za te pieniądze,gdybym wiedział o tym uszkodzeniu lcd nawet bym go nie chciał...Chcę go zwrócić w trybie natychmiastowym albo zwrot kwoty conajmniej 300zł za wadę ukrytą w przeciwnym razie zgłaszam to do ochrony kupujących Allegro...
Czy ma racje?
@Dzony4M oczywiście ma rację , jeśli uważasz ,że roszczenie klienta / 300zł / jest zbyt wygórowane to musisz się zgodzić na zwrot i pokrycie wszystkich kosztów jakie poniósł . Allegro zwróci mu z POK , a Tobie doliczy do rachunku .
Dziekuje za odpowiedz, Transakcja odbywała sie przez allegro lokalnie jak wyglada zwrot?
Odsyła na adresj jaki mu podasz ,a Ty zwracasz kasę na konto jakie poda . Na Lokalnie nie ma systemowych zwrotów .
Bardzo Dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam