Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił uszkodzoną lutownice i nie zapłacił za nią w ciągu 5 dni przez co aukcja została anulowana, po 7 dniach nie wiem jak, kupujący dokonał płatności przez PayU, ale teraz nie można zrobić etykiety do wysłania, ani zwrócić pieniędzy.
Skontaktuj się z nim i niech zapłaci za wysyłkę albo niech poda Ci nr konta na które zwrócisz mu środki.
@KusAn kupujący zlecił przelew wcześniej, tylko był to przelew tradycyjny i zaksięgował sie dopiero wczoraj (po 5 dniach od zlecenia). Dlatego poproszę Cie o cierpliwość dowiem się jak możemy pomóc w tej sytuacji i wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam 🙂
Płatność jest zakończona, metoda dostawy wybrana na paczkomat ale jest brak danych, prowizja od sprzedaży nie została pobrana, a pieniądze zostały wypłacone na konto w banku.
@KusAn tak, dziękuję za doprecyzowanie, rozumiem co się wydarzyło i konsultuję z zespołem Allegro Lokalnie jak możemy Ci pomóc. Gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami!
@KusAn wracam z odpowiedzią! W tej sytuacji nadaj proszę przesyłkę we własnym zakresie, możesz skorzystać z Managera przesyłek InPost. Cena będzie wyższa, niż 9,99 zł, dlatego po nadaniu przesyłki, napisz do nas proszę za pomocą tego formularza prześlij potwierdzenie opłacenia i wygenerowania etykiety wraz z opisem sytuacji.
Wówczas zwrócimy Ci koszt tej przesyłki. Gdybyś napotkał jakieś problemy, napisz tu proszę ponownie 🙂