Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujacy skontaktowal sie ze mna, ze pomylil sie przy wyborze opcji dostawy/zaplaty i chcialby wybrac raz jeszcze (wybral platnosc przy odbiorze osobistym, a chcialby one box platny z gory). Co w takim wypadku?
Niech ci zrobi przelew bezpośredni na twoje konto doliczając do zakupu koszt dostawy ,poda dane do wysyłki i po kłopocie.
@k1n1m0d nic musisz wstawić ponownie i nie kupi jeszcze raz, a za tamto poproś o zwrot opłaty 🙂
@k1n1m0d Po kupnie, zapłaceniu nie ma możliwości zmiany na AL, najlepiej się dogadacie - dla Ciebie to byłoby najlepsze opłacenie prze kupującego wysyłki innej, jak dognacie się i odstąpi od umowy zakupu to będziesz musiał pisać o zwrot prowizji.
@k1n1m0d w takiej sytuacji, najlepiej będzie jeśli ponownie wystawisz ofertę, a kupujący wybierze inną metodę dostawy, wówczas bez problemu wygenerujesz kod nadania, a kupujący zapłaci z góry.
W sprawie zwrotu opłaty transkacyjnej, napisz do nas za pomocą formularza i załącz zrzut wiadomości od kupującego w której informuje Cię o chęci zmiany metody dostawy.