Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaraz po zakupie i opłaceniu przez kupującego produktu wysłałam paczkę jednak wczoraj minął termin odbioru mimo że wcześniej też napisałam do kupującego ze paczka czeka i zero odzewu.nie wiem co mam robić. Pewnie będzie zwrot co z kasą. Jak mam to rozegrać by nie mieć problemów
1 sprzedałeś jako osoba prywatna?
2 wysyłka ze smartem?
3 wysłałeś kupującemu nr paczki do śledzenia dostawy?
Tak sprzedałam jako osoba prywatna,wysyłka z smartem,nie wysłałam bo nigdy tego nie robię.
odebrać i napisać do kupującego że ma opłacić ponowna wysyłkę albo podesłać opłacona etykietę. Nie wysyłać ze smartem na przyszłość.
Nadal nie ma z nim kontaktu,wiadomości nie odczytane ,paczkę mam już w domu .zrobię zwrot pieniędzy i tyle.i wystawie jeszcze raz.