anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujacy nie odebral przesyłki za pobraniem

Client:102109691
#7 Wielbiciel#

Kupujacy nie odebral przesyłki za pobraniem. Co mogę z tym zrobić? Zero kontaktu ani odzewu... 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:102109691  możesz zapłacić za przesyłkę zwrotną i posiedzieć chwilę smutnym😔

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@Client:102109691 Jeszcze dostaniesz negatywa

oznacz moderatorów

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

i wszystkie poniesione koszty wliczyc sobie w cene produktu. 

tak to wymyslili nasi socjal-urzędnicy z UE

oznacz moderatorów

Client:102109691
#7 Wielbiciel#

Czyli podatek od sprzedaży również muszę zapłacić ?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:102109691 jeśli kupujący się nie odezwie, to oczywiście musisz zapłacić podatek, no i nie odzyskasz prowizji z Allegro

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@KOGIEL_T @Client:102109691 Nie dramatyzuj.

Korekta faktury i formularz zwrotu prowizji.

Do korekty dołączasz etykietę zwrotną, a prowizję powinni zwrócić na podstawie historii przesyłki. Jeśli nie, to odwołanie

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Korekta, podatek i zwrot prowizji z Allegro odzyskasz. Jesteś w plecy 2xkoszty przesyłki.

Zgłoś klienta do Allegro, że nie odebrał przesyłki pobraniowej.

No i oczywiście, jak masz dużo czasu - to sprawa do sądu o odzyskanie kosztów od klienta. Ale ja to zawsze odpuszczam - te kilkanaście nieodebranych pobrań rocznie - po prostu gryzę zęby i idę dalej...

Raz mi klient napisał - nie odbierze i nie będzie płacił żadnych kosztów. No i co ja mam mu zrobić?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Wyłączyć pobrania 

oznacz moderatorów