Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujacy nie odebral przesyłki za pobraniem. Co mogę z tym zrobić? Zero kontaktu ani odzewu...
@Client:102109691 możesz zapłacić za przesyłkę zwrotną i posiedzieć chwilę smutnym😔
@Client:102109691 Jeszcze dostaniesz negatywa
i wszystkie poniesione koszty wliczyc sobie w cene produktu.
tak to wymyslili nasi socjal-urzędnicy z UE
Czyli podatek od sprzedaży również muszę zapłacić ?
@Client:102109691 jeśli kupujący się nie odezwie, to oczywiście musisz zapłacić podatek, no i nie odzyskasz prowizji z Allegro
@KOGIEL_T @Client:102109691 Nie dramatyzuj.
Korekta faktury i formularz zwrotu prowizji.
Do korekty dołączasz etykietę zwrotną, a prowizję powinni zwrócić na podstawie historii przesyłki. Jeśli nie, to odwołanie
Korekta, podatek i zwrot prowizji z Allegro odzyskasz. Jesteś w plecy 2xkoszty przesyłki.
Zgłoś klienta do Allegro, że nie odebrał przesyłki pobraniowej.
No i oczywiście, jak masz dużo czasu - to sprawa do sądu o odzyskanie kosztów od klienta. Ale ja to zawsze odpuszczam - te kilkanaście nieodebranych pobrań rocznie - po prostu gryzę zęby i idę dalej...
Raz mi klient napisał - nie odbierze i nie będzie płacił żadnych kosztów. No i co ja mam mu zrobić?
Wyłączyć pobrania