Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący nie kupił przedmiotu zaznaczył ze kupuje przedmiot za pobraniem mija już tydzień teraz jest to na poczcie do 20.08jak teraz uzyskać od kupującego piniadzie do opłacenia allegro oraz wszelkie koszty wysyłki
otwórz dyskusję ze sprzedającym przez formularz allegro będzie musiał się odezwać w ciągu 24 h.
sorki to kupujący za szybko napisałem
@sasha899 Oferujesz za pobraniem = masz problem. Wyślij do niego email ( zadzwoń - moze nie wie że przesyłka czeka). Jak nie odpowie to pisz do allegro. Gdy paczka wróci, wystąp o zwrot prowizji. A co do kosztów wysyłki ( bo pokryjesz również powrotny) - wyślij wezwanie do zapłaty ( emailem) z podaniem konta bankowego i terminu. Jak zignoruje - wyslij pocztą ostateczne wezwanie do zapłaty, jak zignoruje - e-sąd.
Nie udostępniaj wysyłek za pobraniem. Jeśli kupujący nie odbierze paczki, możesz domagać się od niego zwrotu kosztów wysyłki w obie strony, ale jeśli nie zapłaci, pozostanie Ci droga sądowa.
O zwrot prowizji możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... powinieneś jednak dołączyć jakiś dowód na rezygnację kupującego.
sasha899 Możesz mu wysłać wezwanie do zapłąty i potem sąd , ani allegro ani my Ci w tym nie pomożemy . Oferujesz przesylkę za pobraniem to musisz się liczyć z ryzykiem .Jeszcze zapłacisz za powrót przesyłki jeśli klient jej nie odbierze .