Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór.
Była sobie akcja, że prywatni użytkownicy allegro lokalnie mieli 8 smart przesyłek do wykorzystania dla okazjonalnej sprzedaży.
Teraz święta, więc ludzie chętnie kupują prezenty i jakoś przedwczoraj, po miesiącu, kupujący wykorzystał ostatnią darmową dostawę SMART na moim koncie.
Dzisiaj żona, ze swojego prywatnego konta allegro wystawiła jakąś swoją rzecz i... klops. Ma zero darmowych dostaw dla kupujących, a przez ostatnie miesiące nic nie sprzedawała.
Czy te 8 dostaw przyporządkowane jest do konkretnego adresu? Żonę jak to żonę, trzymam w domu i adres mamy ten sam 😉
Nic o adresie nie ma, jest o koncie:
W Promocji bierze udział Sprzedający, który w okresie trwania Promocji spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada aktywne Konto Zwykłe;
b) Konto nie posiada ograniczeń funkcjonalności w zakresie wystawiania i sprzedaży Ogłoszeń;
c) ma aktywne Ogłoszenie (z opcją Kup Teraz lub licytacja) w ramach, którego udostępniona została Promocyjna Metoda Dostawy.
Oferty Sprzedającego, który spełnił warunki, o których mowa w art 3.2 ust. 1 lit. a-c powyżej zostaną wyróżnione ikoną “Smart!”.
Sprzedający, może wziąć udział w Promocji:
a) maksymalnie osiem razy, jeśli w okresie trwania Promocji korzysta z Usługi Allegro Smart! lub z Usługi Allegro Smart! Student;
b) maksymalnie dwa razy, jeśli w okresie trwania Promocji korzysta z Programu Smart! na Start.
W ramach Funkcjonalności Grupy Rodzinnej Smart! Sprzedający będący Organizatorem Grupy Rodzinnej współdzieli limity, o których mowa w art 3.2 ust. 3 powyżej, z Członkami Grupy Rodzinnej.
Ogłoszenie Sprzedającego spełniającego warunki z art. 3.2 ust. 1 lit. a-c. powyżej nie będzie oznaczone ikoną “Smart!” w przypadku:
a) wykorzystania limitów, o których mowa w art. 3.2 ust. 3 powyżej;
b) gdy Konto Sprzedającego zostanie zawieszone lub jego funkcjonalność zostanie ograniczona.
Bez uszczerbku dla ust. 2 i 5 powyżej, każdego dnia Promocji Allegro dokonuje kwalifikacji szczegółowej, w ramach której badana jest liczba naruszeń Regulaminu Serwisu, których skutkiem było usunięcie Ogłoszenia lub Ogłoszeń Sprzedającego w okresie 30 dni poprzedzających dzień oceny. W przypadku, w którym liczba naruszeń w ww. okresie jest większa niż pięć, Ogłoszenia Sprzedającego nie będa oznaczane ikoną “Smart!” przez okres 30 dni liczonych od daty nałożenia pierwszej sankcji w ww. okresie