Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od momentu aktualizacji iOS do wersji 16 nie mogę zalogować się do Allegro Lokalnie.
@Steo Czy masz zainstalowaną aktualną wersję aplikacji Allegro Lokalnie? Jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
Wersja aplikacji to 2.0.39
iOS 16.0.2
Dzisiaj przeinstalowałem aplikacje. Ale to nie rozwiązało problemu.
Przy próbie logowanie nie mam niestety żadnego komunikatu o błędzie.
@Steo Napisz jeszcze dokładnie co się dzieje przy próbie logowania lub jeśli to możliwe, prześlij filmik, na którym problem będzie zobrazowany.
@Steo Czy wpisujesz hasło?
Tak, hasło tam jest. Podejrzewam, że z przyczyn bezpieczeństwa takie elementy interfejsu są pomijane przy nagrywaniu.
@Steo Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Gdy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Steo Od zespołu technicznego dostałam informację, że podajesz błędne hasło. Spróbuj je zmienić i sprawdź czy problem się powtórzy.
@nat_not zmieniłem hasło i nie rozwiązało to problemu.
Gdy wpisuje złe hasło, dostaje komunikat o błędnych danych: https://streamable.com/xzfcpc
Na drugim urządzeniu z iPadOS 15.7 i Aplikacja Allegro Lokalnie w tej samej wersji logowanie działa poprawnie: https://streamable.com/cv5g8g
W podstawowej aplikacji Allegro logowanie działa poprawnie na obu urządzeniach.
Wydaje mi się, ze problemem jest wywoływanie weryfikacji 2 składnikowe na iOS16.
Istnieje możliwość wystawienia ticketa zespołowi developerskiemu?
@Steo czy mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy z tego samego telefonu gdzie występuje problem z aplikacją nie działa również logowanie przez przeglądarkę?
To prośba od działu technicznego.
@la_nika Logowanie przy pomocy przeglądarki Safari z tego samego urządzenia działa.
@Steo dziękuję! Przekazałam te informację do działu technicznego, będą to wyjaśniać, poproszę Cię o cierpliwość. Damy znać, gdy otrzymamy infromacje w tej sprawie.