Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
więc sprawa ma się tak...wysłałem na reklamację mój telefon...otrzymałem nowy, inny, lepszy....z racji tego ,że już nie chciałem tej marki wystawiłem go na allegro lokalnie. telefon szybko znalazł nabywcę, wpłata i.... na drugi dzień po sprzedaży, serwis zadzwonił do mnie i powiedział, że nastąpiła pomyłka i muszę im odesłać omyłkowo do mnie wysłany telefon, a dostane właściwy, jeśli nie odeślę to zablokują imei wysłanego do mnie telefonu. po sprawdzeniu papierów z serwisu, faktycznie mam inny numer imei na wymianie i inny fizycznie w telefonie. Napisałem do kupującego, że jest problem i chciałbym mu jak najszybciej zwrócić zapłacone pieniążki. niestety kupujący mnie zbywa, właściwie nie daje żadnej odpowiedzi. już czekam ponad tydzień na jego odpowiedz i przesłanie numeru konta i cisza. sprzedaje od wielu lat na allegro i pierwszy raz mam taką sytuację. jak zrobić, żeby zakończyć tą sytuację. mam adres kupującego i pomyślałem, że po prostu zrobię mu przekaz pocztą, ale boję się, że jeśli zrobię to poza allegro to znów się skomplikuje sprawa.
@dav1977 poczekaj na numer konta, z czasem se przypomni że nie ma towaru i się odezwie 😄
tylko, że nienawidzę takich sytuacji i chciałbym jak najszybciej zwrócić środki. widzę, że wiadomości odczytuje i na ostatnią odpisał ,,rusz głową" więc nie wiem co z nim robić. pierwszy raz mam taką sytuację, zawsze jakoś się człowiek dogadywał, a tu...
@dav1977 Możesz oddać przekazem pocztowym, będziesz miał potwierdzenie. To nie musi być zwrot robiony przez Allegro.
O anulowanie prowizji możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Inną sprawą jest, że została zawarta umowa i kupujący może się domagać wysyłki.
telefon został zwrócony do serwisu. nie mam go fizycznie. jeśli bym go sprzedał, wysłał, a za tydzień imei byłby zablokowany, znów była by afera
@dav1977 Napisz kupującemu że zaszła pomyłka nie z Twojej winy i w związku z tym prosisz o zwrot, odstąpienie od waszej umowy. Jeśli się nie zgadza to jesteś zmuszony powiadomić o tym fakcie organy ścigania a telefon zostanie i tak zablokowany. Powiadom policje o zaistniałej sytuacji, przedstaw dowody o pomyłce i poproś o pomoc bo kupujący nie chce się zgodzić na zwrot. Wiem, ze są jakieś przepisy co do takiej sytuacji ale nie chce mi się ich szukać. Poszukaj sobie 😉
napisałem jeszcze raz do kupującego, bardziej obszernie. Naprawdę coś dziwnego się dzieje z ludźmi, że człowiek ma problem z uczciwym oddaniem pieniędzy. rozumiem nawet irytację kupującego, ale przecież można mieć jakieś zrozumienie sytuacji. przecież nie chce gościa okraść, tylko oddać mu kasę
@dav1977 Kupujący może myśli, ze chcesz go zrobić w balona, ze masz kupca który Ci więcej da za telefon. Może jak go przekonasz na czym problem polega to powinien bez problemu zwrócić. Gorzej jak historia poszła dalej w świat i kupujący dokonał zakupu w celu sprezentowania go komuś 😄 a tamta osoba go sprzedała 😉 😄 Lub jeśli coś uszkodził i teraz się sam boi.
czemu gorzej? od allegro mam info, że pomogą. jestem dobrej myśli ,nie dajmy się zwariować.
@dav1977 Gorzej w sensie, ze ten co go kupił też już go nie posiada 😉
@dav1977, dziś została wysłana prośba o kontakt do Kupującego. Jeśli nie odpowie lub nie skontaktuje się z Tobą do końca tygodnia, daj proszę znać. 🙂
Dziekuje za pomoc. Kupujacy odezwal sie, kasa Już mu zwrocona. Ufff
Czy moge teraz cos zrobić żeby prowizji nie płacić?