Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie. Po wpisaniu wszystkich danych klikam na utwórz etykietę i system się zawiesza. Kółko się kręci i nic. Już to próbuję kilka godzin. Ktoś ma taki sam problem?
Utrudnienia na chwilę obecną nie powinny występować. Prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia na adres: pomoc@inpost.pl
już widzę jak pomagacie, u mnie już dobry miesiąc czekam i nic. brak możliwości utworzenia paczki allegro. Udało się tylko wygenerować zwykłą za 12,99
Witam
Ja mam taki sam problem tylko, że mogę pobrać etykietę jedynie na komputerze. Przez aplikacje nie ma szans na pobranie .
Więc niech Pan spróbuje na kompie pobrać.
Pozdrawiam
Niestety właśnie coś mi się takiego przydarzyło. "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."
@Allibaster sprawdziłam to. Problem polega na tym, że kupujący zamówił przesyłkę do PaczkoPunktu, a nie do Paczkomatu. W tej sytuacji poinformuj proszę kupującego i poproś o podanie nazwy paczkomatu. Sam nie edytujesz już etykiety ale możesz (lub kupujący może) napisać do nas w tej sprawie 🙂
Albo na forum, albo tutaj (tutaj jeśli chcesz podesłać link kupującemu).
Dzień dobry, mam podobny problem jak cała reszta. Sprzedałam przedmiot na allegro lokalnie i nie ma opcji, żeby wygenerować etykietę. Na kompie nawet nie mogę przejść z allegro zwykłego na lokalnie. Jest info, ze macie problem, błąd:504. Na apce wypełniam wszystko i pojawia się błąd podczas tworzenia etykiety, spróbuj ponownie. O co chodzi? Czy można liczyć na szybkie rozwiązanie problemu? Chciałabym dzisiaj nadać paczkę, a po wcześniejszych postach zanosi się na długie tygodnie...
@Empusa mieliśmy dziś problemy techniczne z Allegro Lokalnie, ale zostały rozwiązane i wszystko powinno działać poprawnie. Widzę w Twoim ostatnim zamówieniu informację, że przesyłka czeka na nadanie, rozumiem, że problem z wygenerowaniem etykiety już nie występuje?
Witam serdecznie, mam problem wielokrotnie opisywany w tym wątku. Proszę o pomoc
@anileve90 sprawdziłam to i podany przez kupującego paczkomat jest niedostępny. To powoduje błąd przy tworzeniu etykiety w tej sytaucji skontaktuj się proszę z kupującym, aby dowiedzieć się do jakiego paczkomatu przesyłka ma być dostarczona w tej sytuacji.
mam podobny problem, nie mogę utworzyć etykiety do paczki inpost. Po kliknięciu w Utwórz Etykietę, przycisk robi się szary i zaraz wraca do koloru żółtego i nic się dalej nie dzieje. Co robić?
@przemo2341 Na początek spróbuj wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki lub skorzystaj z innego urządzenia. Jeśli to nie pomoże, prześlij proszę do nas krótki film, który będzie obrazował ten problem na spolecznosc@allegro.pl.
Mam ten sam problem, przycisk robi się szary, kółko generowania się kręci, ale nic z tego nie wynika, napis po chwili znów robi się żółty, ale kolejne próby nie pomagają. Nie wyskakuje żaden błąd. Po prostu nic się nie dzieje.
Usuwanie ciastek w komputerze nie pomaga. W aplikacji w telefonie wyskakuje błąd przy próbie wygenerowania etykiety.
U mnieto samo . Od paru godzin nie mogę utworzyć etykiety do paczki inpost. Po kliknięciu w Utwórz Etykietę, przycisk robi się szary i zaraz wraca do koloru żółtego i nic. I znów żólty przycisk - Utwórz etykietę
Witam, u mnie ten sam problem, od wczoraj nie idzie wygenerować etykiety, przycisk robi się szary na chwilę i potem już nic. Sprawdzane na 2 komputerach i telefonie. Czytając powyższe wiadomości, sprawdziłam również czy paczkomat odbiorcy istnieje i czy nie ma z nim problemów, na stronie inpost nic nie znalazłam. W związku, iż mam darmową wysyłką, czy jeśli wyślę normalnie poprzez inpost będzie możliwość zwrotu poniesionej kwoty wysyłki?