anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z zalogowaniem się do konta bankowego cały czas pisze transakcja jest przetwarzana nieąć

Client:100958247
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

A nie ma jakieś przerwy w banku albo u operatora płatności.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:100958247 obyś nie próbował się logować z linku/wiadomości podesłanego przez kupującego bo stracisz pieniądze.

Podałeś email kupującemu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100958247 wszystkie Twoje płatności mają status "zakończona" przynajmniej na koncie z którego piszesz (ostatni zakup to 28.04). Jeśli ktoś podesłał Ci link do płatności to nie podawaj tam żadnych danych i prześlij otrzymaną wiadomość na adres phishing@allegro.pl.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów