anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam pytanie dotyczące sprzedarzy

Client:123213635
#1 Nowicjusz

Sprzedałem postać w grze i chciałem się dopytać kiedy pieniądze z świnki dotrą na moje konto bo mam podejrzenie że zostałem oszukany z góry dziękuje za odpowiedz 

Client123213635_0-1765985185989.png

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zdjecia nie widzimy, bo masz za niski poziom. Jednak sprawa jest prosta. Wejdź tu:

Środki i historia operacji - Allegro        i albo kasa jest albo jej nie ma.  Jeśli wypłata poszła na Twoje konto to powinna tam wpłynąć do końca następnego dnia roboczego, jak przewiniesz to bedziesz  miał info o wypłacie. Jak nie poszła to albo nie wypłaciłeś albo masz nie skonfigurowane konto do wypłat... Z tydzień skonfigurowanie go zajmie...

Jeśli zaś nie ma tam śladu po wpłacie to wtedy wysłałeś bez wpłaty...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Client:123213635
#1 Nowicjusz

Nie ma pieniędzy + to była płatność przy odbiorze i naliczyło mi podatek mam zweryfikowane konto i czekam już 2 dzień czy to znaczy że zostałem oszukany na 500zł i jeszcze mam zapłacić za to ?!

Client123213635_0-1765989148307.png

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:123213635 Pewnie było tak, że kupujący poprosił cię o dodanie innych opcji dostawy i podał jakiś wymyślony powód. Zgadłem?

Jeśli tak to niestety ale zostałeś oszukany. 

Poza tym czego się spodziewałeś skoro sprzedawałeś przedmiot wirtualny a kupujący wybrał płatność przy odbiorze? 😐 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

No niestety. Swoją drogą to dlaczego przedmiot wirtualny wystawiłeś z płatnością przy odbiorze...?

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:123213635 przykro mi, ale było to oszustwo. Zablokowaliśmy już konto tej osoby, a na Twoim koncie jest już widoczna korekta opłaty za obsługę transakcji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów