
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Triceps218 wysłałeś towar bez środków na twoim koncie Allegro?
Sprawdź tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Środki zostały przesłane przez kupującego kwota wisi lecz niemogę jej wypłacić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Triceps218 czy po zmianie numeru konta do wypłat ponownie przesłałaś przelew weryfikacyjny?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak przelew został dokonany po zmianie konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Triceps218 czy możesz przesłać jego potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak wysłałam jako monster monster

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedałam produkt pierwszy raz dokonywałam sprzedaży aktywowałam przelewy dokonałam przelewu aktywacyjnego. Kwota wróciła dziś mija 5dni a nadal niemam dostępu do pieniędzy. To są moje pieniądze wywiązałam się wysłałam towar do klienta z powodzeniem i bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Triceps218 dane konta allegro jest takie same jak dane w banku?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak dane są te sam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Triceps218 dziękuję za potwierdzenie! Przelew został wysłany do operatora Przelewy24, a środki są na saldzie operatora PayU, więc w tej zakładce w części poświęconej operatorowi PayU, kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew weryfikacyjny.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma tam możliwości przelewu online inek możliwości niema. Czy to oznacza że nie odzyskam pieniędzy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Triceps218 czy możesz przesłać zrzut z tej zakładki gdzie widoczne będzie, że nie ma możliwości wykonania przelewu do operatora?
Nie martw się, na pewno uda się to wyjaśnić i będziesz mogła wypłacić środki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba się udało dziękuję