anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wypłacić środków za sprzedane towary.

Client:33469002
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Nie mogę wypłacić środków na mój rachunek, ponieważ weryfikacja rachunku trwa nieskończoność. Dokonałem wpłaty weryfikacyjnej  za pośrednictwem  przelewu PayU oraz BLIK.

Jak długo będziecie blokować środki?

Odnoszę wrażenie, że to celowe działanie. 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:33469002 Dane osobowe konta Allegro są identyczne, jak dane osobowe konta w banku? Muszą być takie same. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:33469002 Cześć. Skontaktuję się z Operatorem w tej sprawie. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:33469002 Wypłaty są już aktywne. 🙂

oznacz moderatorów